- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Hvem elsker godter ?? (side 2)
Hvem elsker godter ?? (side 2)
Postet 21.09.07 kl 13:07
Endret: 21.09.07 kl 13:07
Postet 21.09.07 kl 14:03
LinkaHehehe.. folkens.. var ikke ment å starte en diskusjon om hvorvidt godter og brus er skadelig. Dette vet vi jo. Problemet er at jeg greier ikke å ligge unna alt godter selv om jeg vet det ikke er sunt. Linka
Nei, det var ikke min mening, heller, det bare glapp ut.. Jeg klarerikke alltid holde meg til topic...
Godt er godt... Man sier også at man blir hva man spiser...
Da blir jeg deilig. For jeg spiser bare deilig mat! ;D
Postet 21.09.07 kl 14:12
Postet 21.09.07 kl 14:19
Aggi[QUOTE=Haslana and fishes] Så må jeg si noe off topic på et off topic forum, jeg spiser sitronskall... kan IKKE få nokk av det, kjøper minst 3-4 sitroner daglig, spiser av det saftige, nydelige, friske skallet og hiver innholdet om ikke venner vil ha det!:D SITRONSKALL ER GODT
Hehehe... Dette er sånt som gravide kan finne på å gjøre... (???)
Hehe...15 år og ikke gravid (heldigvis)!!
Men kan jo komme av noe jeg mangler i kroppen, så kroppen "forteller" meg at jeg burde spise det??(;
Forresten så var det godt å bli minnet på sånt Bettina!
Her sitter jeg og er glad for at jeg ikke er overvektig, men så propper jeg i meg masse dårlige kunstige stoffer o.l.
Hadde godtestreik en gang, jeg holdt på å bli gal(!!) og det var kun 5 usle dager!!xD
Postet 21.09.07 kl 15:24
LinkaHehe.. morsom du Aggi. Og hvorfor nevnte du mat ? Ble sulten jeg nå. Laget meg Italian Wraps i går og siden jeg er hjemme alene (har snart hatt en uke alene uten barn og sambo) så kan jeg spise akkurat hva jeg vil. Mvh Linka
Heldiggris!
Jeg har en mamma som er supertynn og kjempeflink med å passe på hva hun spiser (FOR flink!! det er nesten litt ekkelt å se hvor tynn hun er blitt..!) så her er det dessverre kun 0%fett og 0% sukker mat, groveste brød, sunneste smør (minst mulig smør også..) 0% youghurter(uff det kan jeg ikke vite hvordan skrives..) og så lite godteri i helgene, men jeg kjøper hver eneste dag når jeg drar på skolen uansett Men det er vel ikke så bra da..
Postet 21.09.07 kl 15:27
Jeg er sjokoholiker. Sjokolade er det beste som finnes (og lammelår og gammelsteik og vin og....)
Men dette var morsomt:
Men dette var morsomt:
...nydelig, friskt skall.... Huff. Ser for meg vennene dine mumser sitron mens du spiser skallet. Ja, ja - hver sine lysterHaslana and fishesjeg spiser sitronskall...kan IKKE få nokk av det, kjøper minst 3-4 sitroner daglig, spiser av det saftige, nydelige, friske skallet
Postet 21.09.07 kl 15:40
Postet 21.09.07 kl 16:46
...nydelig, friskt skall.... Huff. Ser for meg vennene dine mumser sitron mens du spiser skallet. Ja, ja - hver sine lysterTrine TJeg er sjokoholiker. Sjokolade er det beste som finnes (og lammelår og gammelsteik og vin og....) Men dette var morsomt:[QUOTE=Haslana and fishes]jeg spiser sitronskall...kan IKKE få nokk av det, kjøper minst 3-4 sitroner daglig, spiser av det saftige, nydelige, friske skallet
uff ja...hehe...du skulle hørt hvor vennene mine klager over lukten!!^^,
men jeg mener det helt seriøst, jeg kan ikke få nokk av sitronskallet!!!!:>
jeg vet ikke helt hvorfor, men mener sjokolade er litt kvalmendes og klissete jeg..(;
Spiser du limeskall biXen?:o
Postet 21.09.07 kl 18:13
Jeg skulle ikke ha lest denne tråden... Nå er nesten hele godteribeholdningen slukt av min glupske gjeddemunn Vel vel, det er jo helg ihvertfall.
Sitronskall? Jo, det brukes jo på kaker o.l så det kan jo godt være godt det, jeg liker best kaldt vann med en sitronskive i likevel, og på resturant deler de av og til ut en vaskebolle med sitron eller noe i, jeg synes den er svært fristende, men har aldri drukket av den, i motsetning til andre morsomme venner. *Tenker på resten av godteriet*
Sitronskall? Jo, det brukes jo på kaker o.l så det kan jo godt være godt det, jeg liker best kaldt vann med en sitronskive i likevel, og på resturant deler de av og til ut en vaskebolle med sitron eller noe i, jeg synes den er svært fristende, men har aldri drukket av den, i motsetning til andre morsomme venner. *Tenker på resten av godteriet*
Postet 21.09.07 kl 18:14
Haslana and fishesSpiser du limeskall biXen?:o
Nei, har lime i cola, eller lage mojito med den, eller har den i ølen, eller i mat Pleier ikke suge på skallet nei, men smaken er bedre i min mening en sitron. Suuuuurt. Bittert er bedre Men det er jo en smak man kanskje ikke liker som ung. Det er jo salt og søtt som er det man liker best fra begynnelsen. De andre får man etterhvert.
Postet 21.09.07 kl 18:58
biXen[QUOTE=Haslana and fishes] Spiser du limeskall biXen?:o
Nei, har lime i cola, eller lage mojito med den, eller har den i ølen, eller i mat Pleier ikke suge på skallet nei, men smaken er bedre i min mening en sitron. Suuuuurt. Bittert er bedre Men det er jo en smak man kanskje ikke liker som ung. Det er jo salt og søtt som er det man liker best fra begynnelsen. De andre får man etterhvert.
hehe...du blir utrolig overrasket over den nydelige smaken på skallet, ikke i nærheten av så surt som sitronen!
Det er goooodt
Postet 21.09.07 kl 20:12
Postet 21.09.07 kl 20:31
Postet 21.09.07 kl 21:00
Postet 21.09.07 kl 21:29
Postet 21.09.07 kl 21:46
Postet 22.09.07 kl 11:27
Postet 22.09.07 kl 12:11
å gud jeg savner en god norsk melkesjokolade her i danmark!
Heldigvis så får jeg litt forsyninger en gang i blant, desværre ikke ofte nok
Er mye godter jeg savner her i danmark. Lakrisbåter, knott, firkløver, STRATOS, Kick med citron (de har bare den vanlige) Og MAARUD potetgull med salt og pepper! For ikke snakke om ordntlig ostepop! Ohh the list goes on and on sukk
Her består stort sett av malaco og vingummi. Har aldri vært det store fanet av vingummi sukk
Ellers er det jo sånn at selv om jeg kun er 28 år så er det også endel godter som i tidenes løp har forsvunnet fra butikk hylla.
3 ting som ble tatt av markedet så savner jeg Flipper is, den med sjokolade og masse karamellguff rundt ispinnen. Så var det potetgull som het Corny, det var der kun et par år så forsvant det. Den 3. tingen forsvant rett ut av hodet så kommer jeg i tanke om den, skal jeg nok skrive det.
Nå er jeg godtesugen nå!!!
Heldigvis så får jeg litt forsyninger en gang i blant, desværre ikke ofte nok
Er mye godter jeg savner her i danmark. Lakrisbåter, knott, firkløver, STRATOS, Kick med citron (de har bare den vanlige) Og MAARUD potetgull med salt og pepper! For ikke snakke om ordntlig ostepop! Ohh the list goes on and on sukk
Her består stort sett av malaco og vingummi. Har aldri vært det store fanet av vingummi sukk
Ellers er det jo sånn at selv om jeg kun er 28 år så er det også endel godter som i tidenes løp har forsvunnet fra butikk hylla.
3 ting som ble tatt av markedet så savner jeg Flipper is, den med sjokolade og masse karamellguff rundt ispinnen. Så var det potetgull som het Corny, det var der kun et par år så forsvant det. Den 3. tingen forsvant rett ut av hodet så kommer jeg i tanke om den, skal jeg nok skrive det.
Nå er jeg godtesugen nå!!!
Postet 22.09.07 kl 12:13
Postet 22.09.07 kl 12:19