Noen flinke her inne på corydoras??? Trenger litt hjelp her. (side 2)

Dersom du ser på bildene av artene på CW vil du se at begge arter har ubrutte striper, så dette er nok veldig individuelt for individer, det er derfor jeg da ser på formen på selve fisken. Klarer ikke gi meg helt enda Mona :0) *ler*
Roger Fredheim
[URLBLOCK1]
Mona og jeg er nok helt enige om at aeneus er det ikke :0)
Jeg har ikke kikket på CW og et enkelt bilde, men svarte bare av hva jeg har "i hodet" Generelt kan man si, hva jeg vet om disse to artene.

Jeg tar som oftest litt sannsynlighetsberegning med også Det er mest sannsynlig at det er C. rabauti, siden den er vanligst.

Kanskje trådstarter kan forsøke å legge ut noen flere bilder, tatt på litt nærmere hold?
Jo da, selvfølgelig har man endel i hodet, men jeg må allikevel innom diverse sider for å sjekke opp i detaljer. Jeg har ikke kunnskaper nok til å identifisere kun utifra hodet, dessverre.... :0( Kommer kanskje til det en dag jeg og, i mellomtiden får jeg slå opp på de artene som har "dobbeltgjengere" :0)
Inaktiv bruker
Laila Annie
joda, stemmer det:) Tratra, Du kan ikke legge et bilde ut av dine metallpansermaller da? Ha jo vært skøy å se hvordan dine ser ut:)

Ja jeg kan prøve å få det til i morra =0)
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap