Off Topic, en kilde til glede og forargelse. (side 2)

Geir Kristiansen
Off topictråder må modereres på lik linje med andre tråder og det holder hardt i perioder å orke å være innom disse trådene.


Jeg har vondt for å tro at moderatorene(som jeg ikke kan skryte nok av) leser alt av innlegg for å lete etter "ufine" innlegg. Det er vel slik at dere stoler på at slike innlegg blir rapportert inn, og at dere dermed tar en egen vurdering.

Jeg tror det er kjempefint for Akvaforum(som jeg heller ikke kan skryte nok av!) å ha en kategori som heter "Off-topic", slik at medlemmene kan snakke helt fritt om hva de har på hjertet - uavhengig om dette har med vann å gjøre. Akvarister har som alle andre mennesker andre ting på hjertet inni mellom, og da er det naturlig å lufte det et sted (jobben, puben, hjemme etc)hvor det finnes mennesker som man føler man har noe til felles med.
Akvaforum bli bare, etter min mening, et enda mer levende forum jo mer det blir brukt.

Om "Off-topic" tar over og blir en av de mest brukte kategoriene skal jeg legge meg flat og si meg enig i at Akvaforum da har et problem i forhold til sitt hovedinteressefelt.
Men frem til det - la det være fritt frem for alle betydelige, og ikke minst ubetydelige innlegg

Og jeg kan ikke få sagt det nok - tusen takk til dere moderatorer/folka bak i kullissene!
Jo. og en ting til
Å legge inn et innlegg, for så å si at man ikke ønsker en stor debatt om emnet er et greit ønske, men om innlegget likevel skulle føre til en stor debatt - javel Folk må nesten få lov til å svare på de innleggene man selv ønsker, sånn er livet gitt, uttalelser(og andre ting i samfunnet) lever ofte sitt eget liv uavhengig av hva opprinnelig intensjon var
Jeg er enig med Geir jeg. Det er for tiden litt vel mye off topic-tråder til å være et akvarierelatert forum, jeg har flere ganger reagert på tråder som har vært "helt på jordet" og er egentlig overrasket over at moderatorteamet ikke har sagt noe tidligere. Personlig har jeg i utgangspunktet ingenting imot off topic, synes det er en del morsomme og interessante tråder under off topic, men når det med få dagers (eller timers) mellomrom med (nesten) samme tema bare med en (litt) annen vri (gjerne startet av samme person), da kan det fort bli litt for mye av det gode. Og før man starter en ny tråd bør man jo søke først (som også med akvariespm) for å se om det ikke er laget en slik tråd tidligere. Som eksempel dukket det for ikke så lenge siden opp flerfoldige tråder om msn/chat/irc o.l. på samme tid, det burde holdt med en tråd om emnet.

Carrera
Ah, da dukket den opp ja! Takker og bukker.
Var bare en liten bugg som gjorde at den ikke var synlig for MSIE-brukere
Remi Horsgård
[QUOTE=bjørn 300l]Ja det er jo en mulighet, men jeg vil helst ha alt som har med fisker og akvarie på siste innlegg, hvis du skjønner. er litt lat sjø!


Du er 3 museklikk unna en siste innegg uten off-topic, SÅ lat er du vell ikke?

Klikk på filter, velg bort off-topic, og klikk lagre.

Da vil du ikke få opp off-topic mere på DEN pcen

Du har rett jeg er vel ikke så lat.
Tilfeldig bekjentskap
© malawithomas
Reklame for plussmedlemskap