Metallica - Fan Gruppen! (side 2)

Hører på eye of the beholder nå! den introen = *Frysniiinger*
Hva med Devils dance? Fra S&M. Bra begynnelse der og?
Joakim
Hva med Devils dance? Fra S&M. Bra begynnelse der og? :)

Ja!
Nå liker jeg bedre å høre metallica enn noen som covrer de
Trond Ferkingstad
Nå liker jeg bedre å høre metallica enn noen som covrer de :)

Hehe, men disse er kjente da! bare prøv og forestille deg de sammen med metallica! A&M
Hehe vet at de er kjente er jo over 10 år siden de lagte metallica platen, men liker fortsatt metallica bedre, og et stort symfoniorkester slår et lite celloband anytime spør du meg
Trond Ferkingstad
Hehe vet at de er kjente er jo over 10 år siden de lagte metallica platen, men liker fortsatt metallica bedre, og et stort symfoniorkester slår et lite celloband anytime spør du meg ;)

Jaja seff Metallica var og er og kommer til og bli verdens beste band!
Mange kule låter som blir nevnt her, men en av de beste gjenstår.

Last caress/Green hell ifra EP en Garage days som de gav ut i 1987 er bare dritbra, og et must for alle som liker Kill 'em all osv.

Men det er nå min mening.

Jeg er også enig i at det meste fra og med St. Anger er drit!
bare for å pirke litt
men er ikke last caress og green hell egentlig Misfits låter da??
Glenn Danzig sitt gamle gode band??
vil nok kalle det coverlåter jeg
Lucky1
Mange kule låter som blir nevnt her, men en av de beste gjenstår. [URLBLOCK1] ifra EP en Garage days som de gav ut i 1987 er bare dritbra, og et must for alle som liker Kill 'em all osv. Men det er nå min mening. Jeg er også enig i at det meste fra og med St. Anger er drit!

Ingenting metallica har lagd er dritt!
Dinge
bare for å pirke litt men er ikke last caress og green hell egentlig Misfits låter da?? Glenn Danzig sitt gamle gode band?? vil nok kalle det coverlåter jeg

Jupp metallica har covra de i samme sang og på slutten kan du høre iron maidens - run to the hills ustemt
Dinge
bare for å pirke litt men er ikke last caress og green hell egentlig Misfits låter da??

Joda dette er coverlåter, men Metallica sine er bedre enn orginalen syntes nå jeg. Dette blir selvfølgelig en smaksak.

Uansett, denne EP'en var GROM da den kom i 87 og er GROM fortsatt.
Synd at jeg bare har kassett versjonen igjen. Da cd platene kom for fullt var det litt ut med vinyl, derfor ble ep'en solgt for en billig penge.
Jeg syntes nesten alle metallica låtene er bedre enn originalen. Litt synd for de som har originalen :P

\,,/ \,,/
men har du hørt apoptygma berzerk s versjon av Nothing else matters??

prøv den og la deg forføre av synthens herlige klanger
legg spesielt merke til koristen på refrenget hehe

men bare så det er sagt.....

ROCK ON
Jeg syntes ikke det var no bra! APOCALYPTICA har noen råee cover av metallica.. men denne av apoptygma ødela jo hele sangen til metallica jo!
Hør nøye på introen til MotorBreath Helt rått!

Denne er bra. Full trøkk. Bra band.
Hva får du hvis du blander de to største banda i rocken?

http://www.youtube.com/watch?v=qyCK0a3XbMo

Beatallica!

Digga Metallica til og med Black Album, er jaggu 19 år siden jeg var på Justice for all-konserten i Skedsmohallen i -88. De har begynt å dra på åra, ja!
Legger ut litt minner!
Metallica Valle Hovin 10 juli-07
Tilfeldig bekjentskap
© Lene Jødahl
Reklame for plussmedlemskap