4 mm Glass. (side 2)

Det jeg har hørt, er at glasset ikke sprekker så lett, da.
Jeg har aldri prøvd uten olje, så jeg er nok ikke rette person til å forklare hvorfor det gjør noen forskjell.. Understreker at matolje er kurant. Ikke prøv med motorolje el. lign...
jeg er veldig flink til og sprekke glass,så jeg skal prøve med litt olje og se om det går bedre da.
Hvis ikke olje går så har jeg selv merket forsjell på med og uten whitesprit.

Når jeg brukte whitesprit fikk jeg det til. Med det ble dritskarpe kanter. Var ikke noe problen å fjerne en flik fra knoken

Bruk en liten list som du skyver under sporet du har sjært og press lett på begge sider.

Jeg måtte ha noe å skjære etter å det var det som var prakket. Fikk det ikke til å ligge rolig. Men gikk bra når en kamerat hjalp å holde i. Så prøv å ha noe som ligger stødig å sskjære etter.

Regner med at du får det til

Nå må du i allefall prøve, mange som er spente på prosjektet ditt
Da må jeg innrømme at jeg bestilte meg 2 akvarier på 110*40*25 i dag, kommer nok til og prøve litt på skjæringa også igjen men får først få i gang disse karene
Juksmaker! :p

Du får det sikkert til etterhvert. Det å kappe glass, og ikke minst kappe både riktig og rett, er en kunst. Krever en del prøving og feiling, på ett for manges vedkommende, alt for dyrt materiale.
hehe ja det ble bare sånn nå trenger mere plass ganske raskt og har ikke helt troen på at jeg klarer noe raskt med den skjæringen jeg fikk til, men har som sagt ikke gitt opp da)
Har lagt skjæringen bort en stund jeg,fant ut at det var mye greiere og bestille kar men her er nå noen bilder av hvordan det ble,de er 110 lange 40 breie og 25 høye.
Av glass ble det 4mm i sidene og 6mm i bunn.
Ble jo noen kjekke kar på deg, selv om de ikke er DIY
Men venter du jordskjelv eller noe, med tanke på reolen du har snekra ;p?
Solide greier, i alle fall
Hehe,liker og være på den trygge siden jeg med det jeg bygger,så jeg bygger jordskjelv sikkert ja hehe, men ble ganske fornøyd med de karene så kommer nok til og bygge den mere ut om ikke så lenge og da er det greit at det er litt solid også

Neste rad blir nok 150*40*25
Tilfeldig bekjentskap
© Lene H
Reklame for plussmedlemskap