Hva gjør du akkurat nå? (side 2)

Nettopp kommet hjem etter foreldresamtale på skolen. Må alltid sjekke dataen når jeg har vært ute. Etterpå blir det vel å slumre foran "guden".
SoVe
Nettopp kommet hjem etter foreldresamtale på skolen. Må alltid sjekke dataen når jeg har vært ute. Etterpå blir det vel å slumre foran "guden".
Hahaha... Den var utrolig morsom! Antar du mener TV?
Har aldri tenkt på ar folk faktisk bruker TV'n som gudebilde. Men det er jo jammen sånn det er...
For meg er det data'n som er guden, takket være forumet her....
Så sitter jeg hver kveld og hakker i vei på min gud... ;P
Jobber med data så det blir vel ikke så forferdelig mye jeg orker å sitte på kveldstid. Men.. Jeg sitter her fremdeles. Måtte bestille noe "kjekt å ha i akvarieskapet" som medisin og filtervatt fra WebZoo. Snart begynner Hotel Cæsar så da blir jeg vel borte en stund. Aggi! De har artemiasiler der om du ikke har fått tak i..
Har nettopp betalt regninger å blakket kontoen, så nå sameles det motivasjon til å skrive møtereferat fra møtet som var for 2 uker siden....
*Ostepop hjelper nok for sånt
Fredly
Synes det var et par-tre som var dårlige jeg??? Har kulden kommet brått på?

Yes... har gått rundt i t skjorte i 2 grader.. undertegnelsen din: Man lærer av og feile
DahAquaMan
[QUOTE=Fredly]Synes det var et par-tre som var dårlige jeg??? Har kulden kommet brått på?

Yes... har gått rundt i t skjorte i 2 grader.. undertegnelsen din: Man lærer av og feile

Huff da det hørtes kkkkkaaallddddttt ut *Brr*
hva jeg gjør akkurat nå..?? hmm.. vel, sitter på Akvaforum og oppdatere sida mi og personlige tråden. leiter etter planter til det nyoppsatte karret. Det er stortsett bare det.. også siter jeg på msn og prater med min søster..

er litt kjedelig sånn... gjør ikke så masse på en gang... og iallefall ikke på en mandag
Åh, nok en dag på skolen da... Og kjeder meg som faen.

Norsk 10 timer i uke+ barokken - umotivert + Lærer som er glad i og snakke

= SIKKER DØD
Lager meg frokost, må vel snart begynne å vorse til trippelkonserten som begynner halv 7 :P
hmm , jeg sjekker skatefilm og drikker kaffe :P har nettop spist frokost
åsså er jeg på af
Fremdeles syk. Vil mye heller være på jobb og oppleve hjortebukkene som er i brunst. Det er skikkelig ur-brøl som kommer fra dem, og så svares det i skogen, både fra ville og "tamme" bukker. Høres ut som Jurassic park.
Ellers så sitter jeg og venter på at min Colombia-farer skal våkne. Da skal jeg spørre pent igjen om jeg kan få legge inn flere reisebilder. (La inn noen under FOTO i går. Ikke de klareste bildene for de vil han spare til senere, men et lite innblikk. Den gule krabba var visst veldig hissig).
Ha en god dag !!
Nå har jeg akkurat spist litt og sitter å ser på opptak av Seconds from disaster.

Skal snart opp i dyrebutikken.

Mvh Linka
på skolen og skal ha rettslære:P
Fader og folk drar seg om morgnen ass..

Var oppe 6 i dag jeg, vanlig prosedyre!!!=(
Jeg må da bare si at ikke akkurat har ligget å dratt meg... Har ikke sovet i natt så jeg stod altså opp kl 05.00 i går... Det er ikke med vilje at jeg ikke sover altså..
Asle
Jeg må da bare si at ikke akkurat har ligget å dratt meg... Har ikke sovet i natt så jeg stod altså opp kl 05.00 i går... Det er ikke med vilje at jeg ikke sover altså..

Såpass ja, ikke dårlig=)
Eller dårlig? He he.. Alt ettersom man ser det.. Litt slitsomt bare å ikke sove..
Sitter å ser på mitt første kar, et 120 liter, har akkurat satt i gang pumpa og venter bare på at posten skal lever pakke til meg med planter Uff, det tar jo to til tre dager................ Da blir det en fin helg da i hvertfall

Sitter her og koser meg med cola zero og en stykke sjokoladekake sammen med min yngste sønn.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap