Viktig melding til alle som venter på pakke fra Mona O! (side 2)

Javierblitthekta
[URLBLOCK1] kan dere lese en noe tørr forklaring på hva skyvelære er og brukes til. Tenker den forklaringa får dere gale kvinnfolk(som dere selv diskuterte om dere selv i en annen tråd) til å fjerne alle rare bilder fra hodene deres :-) Hvis ikke... Ja, da er dere gale!

Nei, det hjalp IKKE.
(Jeg vet nok mer om skyvlær enn du vet om hvordan vi gale damer er skrudd sammen!)

Heter det forresten Skyvelære? Aldri sett det skrevet sånn før?

*Gulli går og pusser tennene i akvarievann, og legger seg med de nyvaskede hendene oppå dynen. God natt!*
Hvordan dere damer er skrudd sammen mistenker jeg at jeg må bruke resten av livet på å finne ut Gulli... Og jeg gleder meg til resten av livet!

Og ja, det skrives sånn - veldig merkelig, for ikke å si idiotisk, men ja
Frank Angell
Skyvelær er kanskje årets idè som julegave, om det er slik du håndterer sakene hans :D

Jeg har allerede

Den lokale jernvarehandleren hadde ti- og tjuekroners marked på en haug med div. småverktøy og sånn, så jeg plukket meg med alt jeg synes så "kjekt å ha" ut. Og et sånt skyvelære brukte jeg da jeg skulle måle eplesneglene mine faktisk, før jeg la ut annonsen
Ja, det var jo selvsagt eplesnegler og sånne "saker" jeg tenkte på.
Hva var det DERE tenkte på, da?!
:o

Tenkte selvfølgelig på alle skruene til mannen til Mona, som han nå må måle for å finne frem til riktig dimensjon! Selvfølgelig!!
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap