tids innstilling (side 2)

Plussmedlem
akvafil
Man trenger ikke nappe ut timeren selv om man tar ledningen fra armaturet ut av tidsuret....


Nei, trenger ikke, men det er jo ikke det han skriver Han napper strømmen av alt sammen.
Antar at tidsuret hans står i et grenuttak hvor de fleste støpslene er koblet. Han drar vel ut grenuttaket av kontakten i veggen, kanskje...
Jeg har det på samme måten selv, men har ikke samme problemet ettersom tidsurene mine er digitale med "backup" batteri.
da føler jeg meg utlært:P men jeg har mye igjen å lære vet det, men takk til alle dere som har tatt dere tid til og svare så mye
Loomis
[QUOTE=akvafil]Man trenger ikke nappe ut timeren selv om man tar ledningen fra armaturet ut av tidsuret....


Nei, trenger ikke, men det er jo ikke det han skriver Han napper strømmen av alt sammen.
Antar at tidsuret hans står i et grenuttak hvor de fleste støpslene er koblet. Han drar vel ut grenuttaket av kontakten i veggen, kanskje...
Jeg har det på samme måten selv, men har ikke samme problemet ettersom tidsurene mine er digitale med "backup" batteri.

Korrekt Loomis Litt knot å komme inn i skapet under og nappe ut alt unntatt timeren.
hvordan skal jeg finne lengden på lysrøret mitt uten å måle? står det på noen plass eller må jeg ha det med meg, å måle osv?
Joakim Pettersen
hvordan skal jeg finne lengden på lysrøret mitt uten å måle? står det på noen plass eller må jeg ha det med meg, å måle osv?

Lengden og antall W henger svært tett sammen.
Ett 15W rør er alltid en vis lengde, osv. Du kan med andre ord ikke komme hjem med ett 40W rør å forvente at det skal passe i ett kar der det var 15W fra før av (ekstremt dårlig eksempel, da 40W rør er på 120cm. Selv ikke dårlig øyemål er da en undskyldning :p)

At du vet at røret i karet er på 15W, er da tilstrekkelig for å få med deg riktig lengde også med ett nytt rør
Hvis du har juwel 240 så er disse rørene på 38w, men du får tak i 40w som passer.
Tilfeldig bekjentskap
© Remi Horsgård
Reklame for plussmedlemskap