Candiru - penisfisken (side 2)

Rose U
[URLBLOCK1] der den

Den var "litt" mere beskjeden ja, but still so big:P
Okey.. Da hadde jeg akkurat funnet den selv, også... Men ville helst sluppet å hatt noe slikt i urinrøret, ja... : S
Aggi
Okey.. Da hadde jeg akkurat funnet den selv, også... Men ville helst sluppet å hatt noe slikt i urinrøret, ja... : S

Frister lite ja=)
Fisken dør etter å ha kommet inn i en kroppsåpning, men mothakene gjør at den ikke er å få ut. Derfor er en operasjon på sykehuset løsningen.
Noen indianere lager vistnok et uttrekk av noen blader, og dette drikkes som the. Fisken går i oppløsning av dette og kommer ut etter en stund.
Jeg var så dum at jeg fortalte om denne fisken til min sønn før han dro til Colombia. Stakkars, han turte nesten ikke å bade der den første tiden.
Shiramor
Fisken dør etter å ha kommet inn i en kroppsåpning, men mothakene gjør at den ikke er å få ut. Derfor er en operasjon på sykehuset løsningen. Noen indianere lager vistnok et uttrekk av noen blader, og dette drikkes som the. Fisken går i oppløsning av dette og kommer ut etter en stund. Jeg var så dum at jeg fortalte om denne fisken til min sønn før han dro til Colombia. Stakkars, han turte nesten ikke å bade der den første tiden.

Hehe, jeg hadde ikke rørt den elva, uansett hvor mye fisk det er der...
Lillemann skal ingen få ødelegge assa
Fredly
Hehe, jeg hadde ikke rørt den elva, uansett hvor mye fisk det er der... Lillemann skal ingen få ødelegge assa:D

Jeg er ganske enig i det ja. Alt vi er født med, skal vi ha hele livet. Helt vel og merke.

Andreas
de fleste biloger mener det er skadelig for menner og opperer ut denne, den går etter "syre" og salte ting, å når den setter seg fast skyter den ut "pigger" som går motsatt vei, får at den ikke skal skli vekk, det som skjer hvis den kommer opp er at den kommer ikke lett ut, i amazonas amputerer de hele "lille lars" vekk om den først kommer inn, litt kjipt og tisse i vannet der med andre ord, er ikke mye glede i livet etterpå, svir bare du tenker på å tisse seinere..
Kan vi ikke bare la denne tråden ligge død a?
Blir rett og slett kvalm, og får vondt inne i meg når jeg leser om dette..

Hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Gerd hilde Mortensen
Reklame for plussmedlemskap