hvor mange kar har du i drift? (side 2)

9, snart 10.

En reol (2x 160L + 3x 50L)
420 L
240 L (settes opp til Tanganyika as we speak)
112L
45 L
58 L (saltvann)

Har en bolle med noen killier, de skal etterhvert i en av 50L.

Har to småkar pakket ned i boden, tror de er på ca 20-30L.
har 4 i drift

1) 300 liters selskaps akvarium
2) 48 liter ymse akvarie:P
3) 20 liter med kampfisk
4) 18 liter med kampfisk

i tilegg har jeg et 180 liters akvarie som ikke er i drift for øyeblikket da jeg driver å flytter over til nytt innventar. og en ny 340 liter er på vei
Har foreløpig 4 kar hvor 3 er oppe og går;

Et 240 liters Sør-Amerika bioptop
Et 320 liters korallrevskar
Og et 60 liters oppvekstskar

Fredrik

Noen som skal på OAK auksjon i kveld forresten? Det skal jeg
Har 3 kar i drift. Skal starte med 4 snart
Et 54 liters, et 16 liters, et 112 liters og snaart et 60 liters

I 54 litern har jeg guppy,platy, kardinaltetra, ancistrus & dvergbotia. Planer om å gi bort guppyene og platyene til min kusine. Så skal jeg ha ut ancistrusene og ha dem i 60 litern som sagt snaaart er i drift ( : Skal prøve ån få dem til å legge egg =) 112 litern er til golden Får nok ikke fler akvarium enn det, da alle disse er på rommet mitt ! >
Jeg har ett på 119 liter i drift i kjelleren hos svigerforeldrene mine og resten pakket bort sammen med resten av flyttelasset (250l, 54l, 19l og 2x12/13l).

Venter på at huset skal bli ferdig, forhåpentligvis før påske. Når det er klart skal jeg sette opp i hvert fall 2 til, eller kanskje kjøpe en reol med 85-litere?! Og så flytte 119 literen hjem, selvfølgelig
Oj, kom på at jeg har jo et til! Et gammelt, hjemmelaget i kun glass (har vært en glasskube hvor det i midten er skåret ut) på ca 17 liter som står på loftet. Perfekt til krystallreker altså. Hmmm, tror jeg må flytte snart slik at jeg får lov å plassere kar andre plasser enn på soverommet... For her er det ikke plass til mer.

PS: De andre karene mine er 43, 54, 64 (settes opp i løpet av neste uke) og 96 liter, hvor alle unntatt 54-litern står på soverommet mitt.
Har ti i drift hjemme, og så har Arne ett på kontoret og ett på hybelen.
Inaktiv bruker
716 stk....gjentar---in my dreams! haha
3 oppegående og vel fungerende her
17 i drift.

Varierer i størrelse fra 19 til 250 liter.
Det minste er bare en seks-sju eplesnegler og "gress-planter" i. Eneste grunnen til at det ikke er lagt ned, er at Echinodorus tenellusen på bunnen ser ut til å trives så bra der Det største karet er en slags selskapssuppe med guppy og kampfisk, dvergciklider, corydoras og et par tetra. Det skal forresten snart ut, det er solgt. De andre i mellom disse størrelsene er det stort sett Corydoras i, alle sammen.

Har også 5 akvarier som ikke er vann i, men som står tomme i reolene (foreløbig).
De tomme er 2 x 85 liter, 2 x 63 liter og en 128 liter.
45
Har roet ned litt og har 45 i drift.Ca 15 i garasjen på vent,og et stort (3300L) som "snart"er oppe å går IGJEN.
Omtrent 8000L i drift.

Jørn

6 180 litere og 1 530.

Det gjelder å holde seg på et nivå der man ikke synes det er et ork å vedlikeholde.
Har et på 250 liter nå, og får antagelig et på 375 liter i desember.
mona o
17 i drift.

Hæh? Har jeg flere enn deg? Det må være pga. kulene. De har den leie uvanen å måtte befinne seg i artskar, og gjerne kun ett individ pr. kar.
Geir Kristiansen
6 180 litere og 1 530. Det gjelder å holde seg på et nivå der man ikke synes det er et ork å vedlikeholde.

............................ .....................................
4 i bruk hvor ett av dem er uten fisk
1 som står tomt og ubrukt i garasjen
(1 som jeg forhåpentligvis får på lørdag)
.....også lillebollen da som ikke er brukendes til noe.
Har 19 liter, 30 liter, 63 liter, 85 litere x 9, 128 liter, 160 liter x2 og 540 liter. Det er vel 16 kar det Holder for meg!
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap