Det blir møte i Bergen akvarieklubb onsdag 5/12 (side 2)

Jeg må vel komme meg på mitt første møte jeg også hehe...
isåfall kan jo frekhaug gutta sitte på med meg
Jeg må nesten få stille et spørsmål til er erfarne klubbdeltakerne i Bergen Akvarieklub. Jeg har kun vært med på møte en gang tidligere. Da var det auksjon av fisk og planter. Jeg har en mengde småting som boblepumper, Juwel-pumper, akvariepynt, fødekasser o.l. som jeg kunne tenke meg å bli kvitt. Er det mulig å ta disse med til auksjonen? Evt finnes det "fastpris-bord" hvor sånt kan legges ut?
GeoMag
Her er en link med [URLBLOCK1], men det er gjerne ikke problemet? Før i tiden gikk det en buss som het Sletten opp dit... Men det er en stund siden jeg tok bussen

Den bussen går fortsatt, heter "90 Sletten" ellers kan man gjøre som SoVe sa og ta en av bussene mot Nesttun/Os det blir i så fall buss 20/21/22/23/24/620.

Mvh Sondre.
Det går an å sette minstepris på ting
det blir gøy dette.
Kommer selv til å ha med 300kr kanskje litt mer Vi får se ka som skjer :P
Steffen_93
tror eg å kommer :-)

Det må du gjøre vet du og ta gjerne med deg noen flere,det er forresten flere i din aldersklasse som pleier å komme

Håper det kommer maange ,klubben bare vokser og vokser og det er bare kjempegøy
GeoMag du kan jo ta med det fore du selger
Glimrende at så mange nye ønsker å komme på klubbmøte! Velkommen!
Blir antakelig to nye til, tar med meg mannen i huset på vårt "jomfru-møte" dersom ikke noe uforutsett skulle dukke opp
SoVe
Jeg må nesten få stille et [B]spørsmål til er erfarne klubbdeltakerne[/B] i Bergen Akvarieklub. Jeg har kun vært med på møte en gang tidligere. Da var det auksjon av fisk og planter. Jeg har en mengde småting som boblepumper, Juwel-pumper, akvariepynt, fødekasser o.l. som jeg kunne tenke meg å bli kvitt. Er det mulig å ta disse med til auksjonen? Evt finnes det "fastpris-bord" hvor sånt kan legges ut?

Du kan ta med deg alt du vil! Ikke sikker du får solgt det, men det er jo verd ett forsøk.

Noen som tar med reker eller :P
Hvordan gjør man det? Hvordan pakker vi fisk? Må vi skrive på posen? Må vi møte tidligere for å "melde inn" fisk og det man har tilsalgs?
Bare møt til vanlig tid denne gangen.Skriv en lapp på med navn på fisk og helst litt opplysninger om fisken(ph osv.) og fest til posen ,lite vann og mye luft.

Resten blir ordnet på måte(utfylling av skjema )

alt ser ut til at eg kommer
Gleder meg sykt :P
Tar med mat til deg steffen
Har mat eg
Kjøpte for en uke siden :P
Men det er sikkert andre som vil ha.
ka tar folk hær med i dag då??? (fisk...
Kem var det som solgte de grønne rekene.
Eller noen som husker ka de het.
Når blir neste møte?
Hei. Noen som vet når det blir møte igjen? Siste onsdag i måneden eller..? Var det ikke snakk om å ha det oftere? Kjekt å vite for bestilling av barnevakt.
Tilfeldig bekjentskap
© Stian Jarnes Bjånesøy
Reklame for plussmedlemskap