Storauksjon jæren akvarie klubb 09.02.2008 (side 2)

Bruk linken så skriver du bare inn hvor du kjører fra til venstre på siden som kommer fram=)

Altså: "Kjørerute--- Start:"Hvor du befinner deg" ---Stopp: Kvitsøygt 104
Tusen takk for hjelp.

Fikk noen mailer også, og jammen finnes det hjelpsomme mennesker på Akvaforum.

Setter stor pris på det
Tilbud på kilden?
e det noken som vet om det vil bli tilbud på fisk på kilden i år også?

mvh Glenn
Inaktiv bruker
akvanerd
e det noken som vet om det vil bli tilbud på fisk på kilden i år også? mvh Glenn

Er det noen som skal ta med sei akvarier på auksjonen.... skulle hatt et på rundt 50 liter kansje...
akvanerd
e det noken som vet om det vil bli tilbud på fisk på kilden i år også? mvh Glenn

Det er ingen tilbud på kilden. Du kan sikkert få en god pris hvis du kjøper mye av noe.

Andreas
Hu og hei:)
da var det storauksjon igjen og jeg tar med ett lass fisk fra bømlo

jeg skal legge ut en liste når jeg har fått det klart hva det blir av fisk, jeg skal se om ikke jeg har hypancistrus zebra på lur også
Jeg tar hvertfall med noen lokasjonsguppy:

Poecilia reticulata Enfocal, Santa Cruz de la Sierra, Santa Cruz. Bolivia, 2007
Poecilia reticulata Caracas. Venezuela
Poecilia reticulata Tena. Equador
Poecilia reticulata Bolivia
Fisk
Litt Malawi kommer det også.
Golden, Ahli, Maingano, Aulonocara hueseri, P. demasoni, P.esterae.

Noen engelske utstillingsguppyer.

Tanganyika
Callochromis macrops Ndole F1
Astrotilapia burtoni F1
Lamprologus ocellatus

Apistogramma baenchi F1
Apistogramma sp Melgar WF

+++
Hei
ska sei Julaften kommer snart den e jo i neste uke!
må stå opp gry tidlig på lørdagen men det e verdt det!
dette begynner å høres ut som julaften ja

kommer til å ta med en del skiferhuler tror jeg
for dem som er int i discus har jeg lagt ut bilder på samme tråden på nettakvariet

http://nettakvariet.no/forum/showthread.php?t=1084433
Typisk at dette krasjer med den årlige gutteturen til Fusa, var på auksjonen ifjor og det var knall.

Ser det er mye flotte spennende corydoras bla som kommer på auksjonen, kanskje like bra jeg er et helt annet sted
gjett om jeg gleder meg har sett meg ut noe jeg SKAL ha med hjem

(kan ikke si hva det er, for da gir ikke maren seg)
Jeg tar med litt maller og ciklider
VF L 270
VF L 168
Muligens noen poser med yngel av L28 (som også går under l04,l05,l73)
Scleromystax barbatus
Dicrossus maculatus
Neolamprologus leleupi - Sitronciklide
Microctenopoma ansorgii
Hvor?
Vi er et par stykker fra Grenland som lurer på å ta turen.Foredraget frister.
Jeg har lest hele tråden,men sjønner fortsatt ikke hvor det er.(Litt tongt for det).Stavanger?Sandnes?Hvor lang tid bruker jeg?Kan noen gi en veibeskrivelse fra Kristiansand?Har ikke GPS.
Hvis jeg er seint ute(vanskelig å beregne)Går det greit med auksjon?
Tar med litt fra Peru,F1 og levendefødere i tillfelle.

Jørn
Det er i Stavanger. Hvis du ser på første kart ser du ståa.

Fra Kristiansand er det jo beine veien, bare til å følge skiltinga mot Stavanger, så kommer du til slutt innpå motorveien sørfra.

- Når du kommer på motorveien og kjører til Stavanger så kjører du til høyre når motorveien slutter i Stavanger og følger veien, du får da teateret på høyre side etter en stund (etter 2-3 rundkjøringer) som andreas sin tegning i de første innleggene viser, men du kjører bare rett beint og gjennom Bergelandstunnellen som da er foran deg.
- Når du kommer gjennom denne tar du til høyre og følger veien det antall rundkjøringer som står på tegningen før du tar til venstre, ned mot sjøkanten. Du får bla. en Statoil stasjon på høyre side etter et par rundkjøringer, da vet du du er på rett vei.

Ikke så avansert.

Tror jeg må prøve å komme meg på auksjonen jeg også. Er jo bare et steinkast så.
Jørn Kåsa
Vi er et par stykker fra Grenland som lurer på å ta turen.Foredraget frister. Jeg har lest hele tråden,men sjønner fortsatt ikke hvor det er.(Litt tongt for det).Stavanger?Sandnes?Hvor lang tid bruker jeg?Kan noen gi en veibeskrivelse fra Kristiansand?Har ikke GPS. Hvis jeg er seint ute(vanskelig å beregne)Går det greit med auksjon? Tar med litt fra Peru,F1 og levendefødere i tillfelle. Jørn

jaaaa dere må komme
eddiedahl
jaaaa:) dere må komme:)

Ja vi kommer.
Noe spesielt jeg skal ta med til auksjonen.

Jørn
F:Ser dere malla på stokken.
Hvem er det som kommer?

Du og......?
Jørn, når du kommer/hvis du kommer så er det bare og ringe så skal jeg guide jeg. Eventuelt så kan dere godt komme dagen før også , det er et par ledige sengeplasser her.

Rune
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap