- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Storauksjon jæren akvarie klubb 09.02.2008 (side 2)
Storauksjon jæren akvarie klubb 09.02.2008 (side 2)
Bruk linken så skriver du bare inn hvor du kjører fra til venstre på siden som kommer fram=)
Altså: "Kjørerute--- Start:"Hvor du befinner deg" ---Stopp: Kvitsøygt 104
Postet 22.01.08 kl 19:26
Endret: 22.01.08 kl 19:36
Postet 22.01.08 kl 19:38
Tilbud på kilden?
e det noken som vet om det vil bli tilbud på fisk på kilden i år også?
mvh Glenn
mvh Glenn
Postet 22.01.08 kl 22:13
Inaktiv bruker
akvanerde det noken som vet om det vil bli tilbud på fisk på kilden i år også? mvh Glenn
Er det noen som skal ta med sei akvarier på auksjonen.... skulle hatt et på rundt 50 liter kansje...
Postet 22.01.08 kl 22:31
Postet 23.01.08 kl 10:59
Hu og hei:)
da var det storauksjon igjen og jeg tar med ett lass fisk fra bømlo
jeg skal legge ut en liste når jeg har fått det klart hva det blir av fisk, jeg skal se om ikke jeg har hypancistrus zebra på lur også
jeg skal legge ut en liste når jeg har fått det klart hva det blir av fisk, jeg skal se om ikke jeg har hypancistrus zebra på lur også
Postet 24.01.08 kl 23:57
Postet 28.01.08 kl 14:04
Fisk
Litt Malawi kommer det også.
Golden, Ahli, Maingano, Aulonocara hueseri, P. demasoni, P.esterae.
Noen engelske utstillingsguppyer.
Tanganyika
Callochromis macrops Ndole F1
Astrotilapia burtoni F1
Lamprologus ocellatus
Apistogramma baenchi F1
Apistogramma sp Melgar WF
+++
Golden, Ahli, Maingano, Aulonocara hueseri, P. demasoni, P.esterae.
Noen engelske utstillingsguppyer.
Tanganyika
Callochromis macrops Ndole F1
Astrotilapia burtoni F1
Lamprologus ocellatus
Apistogramma baenchi F1
Apistogramma sp Melgar WF
+++
Postet 29.01.08 kl 17:14
Hei
ska sei Julaften kommer snart den e jo i neste uke!
må stå opp gry tidlig på lørdagen men det e verdt det!
må stå opp gry tidlig på lørdagen men det e verdt det!
Postet 29.01.08 kl 18:53
Postet 29.01.08 kl 19:38
for dem som er int i discus har jeg lagt ut bilder på samme tråden på nettakvariet
http://nettakvariet.no/forum/showthread.php?t=1084433
http://nettakvariet.no/forum/showthread.php?t=1084433
Postet 03.02.08 kl 20:27
Postet 03.02.08 kl 20:38
Postet 03.02.08 kl 20:40
Jeg tar med litt maller og ciklider
VF L 270
VF L 168
Muligens noen poser med yngel av L28 (som også går under l04,l05,l73)
Scleromystax barbatus
Dicrossus maculatus
Neolamprologus leleupi - Sitronciklide
Microctenopoma ansorgii
VF L 168
Muligens noen poser med yngel av L28 (som også går under l04,l05,l73)
Scleromystax barbatus
Dicrossus maculatus
Neolamprologus leleupi - Sitronciklide
Microctenopoma ansorgii
Postet 03.02.08 kl 21:19
Hvor?
Vi er et par stykker fra Grenland som lurer på å ta turen.Foredraget frister.
Jeg har lest hele tråden,men sjønner fortsatt ikke hvor det er.(Litt tongt for det).Stavanger?Sandnes?Hvor lang tid bruker jeg?Kan noen gi en veibeskrivelse fra Kristiansand?Har ikke GPS.
Hvis jeg er seint ute(vanskelig å beregne)Går det greit med auksjon?
Tar med litt fra Peru,F1 og levendefødere i tillfelle.
Jørn
Jeg har lest hele tråden,men sjønner fortsatt ikke hvor det er.(Litt tongt for det).Stavanger?Sandnes?Hvor lang tid bruker jeg?Kan noen gi en veibeskrivelse fra Kristiansand?Har ikke GPS.
Hvis jeg er seint ute(vanskelig å beregne)Går det greit med auksjon?
Tar med litt fra Peru,F1 og levendefødere i tillfelle.
Jørn
Postet 04.02.08 kl 12:13
Det er i Stavanger. Hvis du ser på første kart ser du ståa.
Fra Kristiansand er det jo beine veien, bare til å følge skiltinga mot Stavanger, så kommer du til slutt innpå motorveien sørfra.
- Når du kommer på motorveien og kjører til Stavanger så kjører du til høyre når motorveien slutter i Stavanger og følger veien, du får da teateret på høyre side etter en stund (etter 2-3 rundkjøringer) som andreas sin tegning i de første innleggene viser, men du kjører bare rett beint og gjennom Bergelandstunnellen som da er foran deg.
- Når du kommer gjennom denne tar du til høyre og følger veien det antall rundkjøringer som står på tegningen før du tar til venstre, ned mot sjøkanten. Du får bla. en Statoil stasjon på høyre side etter et par rundkjøringer, da vet du du er på rett vei.
Ikke så avansert.
Tror jeg må prøve å komme meg på auksjonen jeg også. Er jo bare et steinkast så.
Fra Kristiansand er det jo beine veien, bare til å følge skiltinga mot Stavanger, så kommer du til slutt innpå motorveien sørfra.
- Når du kommer på motorveien og kjører til Stavanger så kjører du til høyre når motorveien slutter i Stavanger og følger veien, du får da teateret på høyre side etter en stund (etter 2-3 rundkjøringer) som andreas sin tegning i de første innleggene viser, men du kjører bare rett beint og gjennom Bergelandstunnellen som da er foran deg.
- Når du kommer gjennom denne tar du til høyre og følger veien det antall rundkjøringer som står på tegningen før du tar til venstre, ned mot sjøkanten. Du får bla. en Statoil stasjon på høyre side etter et par rundkjøringer, da vet du du er på rett vei.
Ikke så avansert.
Tror jeg må prøve å komme meg på auksjonen jeg også. Er jo bare et steinkast så.
Postet 04.02.08 kl 12:52
Endret: 04.02.08 kl 12:54
Jørn KåsaVi er et par stykker fra Grenland som lurer på å ta turen.Foredraget frister. Jeg har lest hele tråden,men sjønner fortsatt ikke hvor det er.(Litt tongt for det).Stavanger?Sandnes?Hvor lang tid bruker jeg?Kan noen gi en veibeskrivelse fra Kristiansand?Har ikke GPS. Hvis jeg er seint ute(vanskelig å beregne)Går det greit med auksjon? Tar med litt fra Peru,F1 og levendefødere i tillfelle. Jørn
jaaaa dere må komme
Postet 04.02.08 kl 13:13
Postet 04.02.08 kl 18:19
Postet 04.02.08 kl 18:48
Postet 04.02.08 kl 19:06