- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Johan's våte verden :) (side 2)
Johan's våte verden :) (side 2)
Inaktiv bruker
hehe:P
Ja, det er kaktussene til Preben det:P hehehe
Ja, det er kaktussene til Preben det:P hehehe
Postet 02.01.08 kl 03:51
Postet 02.01.08 kl 18:18
Inaktiv bruker
hehe:P nei d kan du si, hehe:P
Men du får vente til du får ett med lekasje i eller noe
Men du får vente til du får ett med lekasje i eller noe
Postet 02.01.08 kl 18:33
Inaktiv bruker
Postet 02.01.08 kl 18:47
Inaktiv bruker
Postet 02.01.08 kl 18:52
Inaktiv bruker
litt flere bilder her er en av elfenben ciklide hannene mine.
ett bilde av 720 literen min rett etter den var satt opp
og til sist ett bilde av Bronchis Splendens'ene mine som jeg fikk til en kjempe hyggelig pris når jeg var innom Ronny sin akvariekjeller til dere som ikke har vært der, det er absolutt verdt turen!!! der er det mye fint til en kjempe hyggelig pris dette er en butikk for spessiellt interiserte i.o.m der er mye snadder du ikke finner i en vanlig butikk
ett bilde av 720 literen min rett etter den var satt opp
og til sist ett bilde av Bronchis Splendens'ene mine som jeg fikk til en kjempe hyggelig pris når jeg var innom Ronny sin akvariekjeller til dere som ikke har vært der, det er absolutt verdt turen!!! der er det mye fint til en kjempe hyggelig pris dette er en butikk for spessiellt interiserte i.o.m der er mye snadder du ikke finner i en vanlig butikk
Postet 02.01.08 kl 19:02
Postet 03.01.08 kl 13:36
Inaktiv bruker
takk takk
je, splendensa er flotte skal ha med 10 til av de håper det kommer noen på auksjonen, hvis ikke får jeg høre med rønny om han har flere av de
je, splendensa er flotte skal ha med 10 til av de håper det kommer noen på auksjonen, hvis ikke får jeg høre med rønny om han har flere av de
Postet 03.01.08 kl 13:43
Inaktiv bruker
Ja, nå har jeg fått knippstet litt bilder igjen, dette er bilder fra 720 literen og her ser dere på første bilde en stor scalare, denne skal med på auksjonen i Risør 13. Januar.
Bilde nr 2 viser 2 av de flotte Heros Rotkeila mine dette er noen nydelige skapninger, selv om det ikke er de med mest liv i.
Bilde nr 3 viser 720 literen slik den ser ut i dag, det er litt lite grønnt i den nå, men det endrer seg snart Som dere ser så har lysarmaturet mitt sett bedre dager, håper på å få byttet ut dette i løpet av denne mnd, men tiden vil vise det koster jo noen kroner å...
Bilde nr 2 viser 2 av de flotte Heros Rotkeila mine dette er noen nydelige skapninger, selv om det ikke er de med mest liv i.
Bilde nr 3 viser 720 literen slik den ser ut i dag, det er litt lite grønnt i den nå, men det endrer seg snart Som dere ser så har lysarmaturet mitt sett bedre dager, håper på å få byttet ut dette i løpet av denne mnd, men tiden vil vise det koster jo noen kroner å...
Postet 04.01.08 kl 06:49
Inaktiv bruker
Ja, noen bilder til da på bilde nr 1 ser man jo best de 2 oscarene mine, disse er ca 20 cm, matvrak til tusen, men kunne likevel tenke meg 2 til av de
Bilde nr 2: Ildhalen min, denne regner jeg også med at skal selges på auksjonen 13. Januar, denne er vel drøye 15 cm nå.
Bilde nr 3: her er en Bronchis splendens, man ser at glasset ikke er helt reint:S men men, det går vel greit. Disse er VF fra Peru, utrolig lekkre skapninger, disse skal jeg ha meg flere av har 11 stk nå, syns jeg så en "t-formasjon" på de i går, men legger ikke akuratt noe mer i det enn att det var en liten kolisjon mellom 2 stk, tviler på at det var lek selv om det hadde vert utrolig kult
Bilde nr 2: Ildhalen min, denne regner jeg også med at skal selges på auksjonen 13. Januar, denne er vel drøye 15 cm nå.
Bilde nr 3: her er en Bronchis splendens, man ser at glasset ikke er helt reint:S men men, det går vel greit. Disse er VF fra Peru, utrolig lekkre skapninger, disse skal jeg ha meg flere av har 11 stk nå, syns jeg så en "t-formasjon" på de i går, men legger ikke akuratt noe mer i det enn att det var en liten kolisjon mellom 2 stk, tviler på at det var lek selv om det hadde vert utrolig kult
Postet 04.01.08 kl 06:56
Postet 04.01.08 kl 12:22
Inaktiv bruker
Ja det hadde jo absolutt ikke gjordt noe, men tviler på at det var lek d jeg så, hehe:P
Oscarene er utrolig fine og tøffe fisk med personlighet
Oscarene er utrolig fine og tøffe fisk med personlighet
Postet 04.01.08 kl 16:01
Inaktiv bruker
Ja, i dag kom jeg hjem med ett juweul rio 180 liter, lysarmaturet funker ikke, men skal se om jeg kan få fikset det, så er det bare og finne ett passende bord, i.o.m dette skal settes opp som mallekar, så vil jeg jo bruke en utvendig pumpe, og io.m det skal stå i stua hadde det jo vært fint og fått skjult den Så nå har jeg 11 tomme kar som venter på å bli satt opp.
Har fått litt panikk nå i.o.m det kun er en uke igjen til storauksjonen, så jeg har handlett en drøss med utstyr som jeg håper folk sender med posten på mandag eller senest tirsdag, slik at jeg får utstyr til så mange av kara som mulig, men det neste problemet blir da og få plass til alle:P Holder på med akvariestua mi for tiden, men det ser ut som jeg får for dårlig plass der (i.o.m gulvet er pill råttent kan jeg ikke stable for mye i høyden) så det spørs om ikke jeg må begynne og vurdere uthuset som en ny mulighet, jeg vet jeg har ett rom til dispensasjon der om jeg vil, jeg har tenkt en del fram og tilbake, er liksom litt redd for at det skal bli ett tiltak og gå ut dit, i stede for bare inn i den andre stua.. men nå som det virker som att min samboer også begynner og bli litt lettere rammet av litersyken så spørs det omm ikke jeg må trø til og likegjærne lage meg ett akvarie rom der ute Rommet er vel en ca 15-20 kvm, men der er det betong gulv, og det gjør jo ting mye enklere med en gang, slipper og tenke på vekta, og da er det bare og stable i høyden
Har fått litt panikk nå i.o.m det kun er en uke igjen til storauksjonen, så jeg har handlett en drøss med utstyr som jeg håper folk sender med posten på mandag eller senest tirsdag, slik at jeg får utstyr til så mange av kara som mulig, men det neste problemet blir da og få plass til alle:P Holder på med akvariestua mi for tiden, men det ser ut som jeg får for dårlig plass der (i.o.m gulvet er pill råttent kan jeg ikke stable for mye i høyden) så det spørs om ikke jeg må begynne og vurdere uthuset som en ny mulighet, jeg vet jeg har ett rom til dispensasjon der om jeg vil, jeg har tenkt en del fram og tilbake, er liksom litt redd for at det skal bli ett tiltak og gå ut dit, i stede for bare inn i den andre stua.. men nå som det virker som att min samboer også begynner og bli litt lettere rammet av litersyken så spørs det omm ikke jeg må trø til og likegjærne lage meg ett akvarie rom der ute Rommet er vel en ca 15-20 kvm, men der er det betong gulv, og det gjør jo ting mye enklere med en gang, slipper og tenke på vekta, og da er det bare og stable i høyden
Postet 07.01.08 kl 06:39
Postet 07.01.08 kl 11:32
Inaktiv bruker
hehehe:P ja kanskje jeg må det :P hehe
Postet 07.01.08 kl 17:12
Inaktiv bruker
Nå fikk jeg akuratt mail fra Ronny i akvariekjellern om at han sender meg de siste porsrør lengdene jeg trenger til reolen med 85 litere, så nå får jeg den siste høyden klar innen treffet
Postet 07.01.08 kl 18:26
Postet 07.01.08 kl 19:19
Inaktiv bruker
hehe:P ja jeg håper det
men Elin, du er for lite på msn asså:P hehe
men Elin, du er for lite på msn asså:P hehe
Postet 07.01.08 kl 19:41
Postet 08.01.08 kl 08:53
Inaktiv bruker
hei hei Trine
Fint du følger med her det er alltid morro med tilbake meldinger
Ja, auksjonen gleder jeg meg til spørs om man ikke kommer hjem med litt av hvert derfra, hehe:P men jeg skal prøve og holde meg i tøylene, hehe:P
Fint du følger med her det er alltid morro med tilbake meldinger
Ja, auksjonen gleder jeg meg til spørs om man ikke kommer hjem med litt av hvert derfra, hehe:P men jeg skal prøve og holde meg i tøylene, hehe:P
Postet 08.01.08 kl 09:50