Auksjon i oslo 19 januar? (side 2)

Jammen den er jo grei.
Men men, det ordner seg for snille barn=)

Men PC, har sendt mail til Anne angående selgernr, men har ikke fått noe svar?
Ka gjør æ forno da?
Hmmm, fo en uke siden, men fikk den i går.
Tar det som en selvfølge at jeg får svar med en gang jeg, for jeg er jo en geek som sitter på nettet 24/7:P

Men det ordnet seg, kjøp alt fra selger :P
Bra at det ordnet seg, det pleier jo det

PC
Sant nok.
Hva skal du ta med fornoe spennende da PC?
Oops...
Jaja..dro til Nordseter Skole klar for litt auksjon i dag jeg, men der var det jo ingen.
"Hmmm..."tenkte jeg helt til jeg ringte til min kjære for å be han sjekke nettet. Det er jo neste uke...doh!!!
Plussmedlem
Hehe...
Bra du ikke hadde så langt å reise da.
Skal i hvert fall ta med noen levendefødende. Yngel av fisk jeg fanget for et år siden.
I tillegg så blir det et par feite røtter, noen planter og litt ymse.

Hadde vært moro å vite hva andre tar med seg også... så vet jeg litt om hvor mye plass jeg skal sette av til nye fisk

Hva tar du med?

PC
Helt ærlig så vet jeg ikke, har relativt tomme kar nå, og skal kjøpe minst like masse som sist gang.
Ellers så har jeg bestilt 6 diskus, så båden lommeboka og VISA kortet er rimelig liten nå hehe.

Men blir vel noen planter(Anubias, vasspest, windeløw)
Kirsebærreker og javamose tar jeg vel med noen 5 pack av, ellers så er det tomt i karene.

Men men, blir spennende og se=)

Snakkes
Har ca 110 kg med elvegrus, etter at jeg byttet til biltema sand. Vet ikke om jeg orker å ta det med. TUNGT. Har noen invendige filter/pumper. noe dekorasjon stein og en invendig bakgrunn. får se hva jeg orker.
Skywalker
Har ca 110 kg med elvegrus, etter at jeg byttet til biltema sand. Vet ikke om jeg orker å ta det med. TUNGT. Har noen invendige filter/pumper. noe dekorasjon stein og en invendig bakgrunn. får se hva jeg orker.

I tilfelle så kan du jo slippe å bære det inn, men ta med en prøve og la kjøper flytte det direkte fra bilen din til sin...

PC
Anbefaler alle som har anledning til å møte på denne auksjonen.
Var der sist storauksjon, + cupfinalefest

Kjempebra gjennomført auksjon. Kvalitet på fisk, planter og objekter. Rimelig og god mat og drikke i kiosken.

OAK kan virkelig dette med auksjon.
Viggo Gausvik
Anbefaler alle som har anledning til å møte på denne auksjonen. Var der sist storauksjon, + cupfinalefest :-) Kjempebra gjennomført auksjon. Kvalitet på fisk, planter og objekter. Rimelig og god mat og drikke i kiosken. OAK kan virkelig dette med auksjon.

Hyggelig å høre. Vi skal gjøre vårt beste for å få til en bra auksjon denne gangen også.

PC
Kan noen legge in adressen til denne skolen slik at vi som ikke er kjent i Tigerstaden kan plotte inn adressen på gpsen?
Plussmedlem
Den finner du på hjemmesiden til OAK.

ekebergveien 200

man kan også tatrikken. Da går man av på stasjonen "Bråten" og så ser man etter gule fisk som peker mot skolen. Skolen er på samme side av trikkeskinnene som butikken; -i tilfelle noen snur fiskene
Det er ca 100 meter unna trikken.

Pc
[QUOTE=Viggo Gausvik]Anbefaler alle som har anledning til å møte på denne auksjonen.
Var der sist storauksjon, + cupfinalefest

Var knall bra. Synd det ikke blir både fugl og fisk denne helgen.
Plussmedlem
Skywalker
Var knall bra. Synd det ikke blir både fugl og fisk denne helgen.

Tror ikke Viggo Gausvik feiret angående fugla...
Loomis
[QUOTE=Skywalker] Var knall bra. Synd det ikke blir både fugl og fisk denne helgen.

Tror ikke Viggo Gausvik feiret angående fugla...

He he skjønte det.

Auksjonen var faktisk en pause fra festen for meg. Må si jeg følte meg litt merkelig der jeg satt i fullt fugla supporter utstyr.
Tilfeldig bekjentskap
© MC Darup
Reklame for plussmedlemskap