Lagt i masse kroner i kar og trenger hjelp/info (side 2)

Innvendig pumpe tar plass. Utvendig pumpe tar ikke plass( i karret). Har selv en Eheim 2224 (utvendig pumpe) i mitt 130 liters akvarie, og den fungerer helt fantastisk!
Diesel
MEN. nå er det en annen tanke som har slått meg. syns det blir litt stusselig med -3-5 fisker i ett 2 meter langt akvarie. siden jeg ikke kan ha mer enn 2-3 oscar i karret så lurer jeg på om jeg evt skal gå for en annen litt stor fisk. men hva. noen som har noen gode forslag?

Er det et Akvastabil så er dette karret 160 cm langt, 55 cm dybt, 60 cm høyt og 528 liter.

Var jeg deg ville jeg ha gått for mindre fisker. Siden dette er lagt inn i nybegynnerdelen så har du vel ikke hatt mange forskjellige fiskearter. Det å prøve seg på forskjellige fisker for deretter å spesialisere seg er normal fremferd.

Tre fire arter med dvergciklider i lag med for eksempel noen flotte Peruscalarer (som blir rimelig store) er en fortreffelig kombinasjon.
Hei,jeg har tatt over 2 oscar på 20cm nå og må nesten si jeg angrer litt allerede.De griser veldig når dem spiser og jeg må suge opp matrester hver dag fra bunnen.Så var jeg deg ville jeg også gått for noen mindre fisker og heller flere av dem enn 2-4 oscarer.Synd og bruke ett så pent kar til kun noen få fisker.At ikke du går for en gruppe med f.eks Geophagus altifrons?Hadde en VF gruppe på 11stk gående i en 530L og de er jo fantastisk fine og har fine farger i tillegg.Kjøp deg noen store røtter og litt planter,så vil du få ett fint kar skal du se.Har også en fx-5 pumpe og må si meg enig med de andre at den er veldig bra..
*kremt* Tråden er fra 2008, jeg tror trådstarter har kjøpt fiskene sine forlengst...
Tilfeldig bekjentskap
© RunarH
Reklame for plussmedlemskap