- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Haugaland AK - februar 2008 (side 2)
Haugaland AK - februar 2008 (side 2)
Karl Inge SHAr noe ungfisk (ikke yngel) av guppy og scalare jeg vurderer å ta med, men hva gjør dere ang denne her lille flyteplanten som følger med uansett hva man gjør? Har ikke tid til å sile alt for å unngå den i posene idag.....
hehe, vel, det får vel kjøper fikse, ...er mitt syn på det. Vi har vel ikke noen regler på det. Det er jo helt naturlig. Så får man jo "planter" med på kjøpet også da
Postet 04.02.08 kl 17:08
Postet 04.02.08 kl 17:11
Haha- jeg driver og trener i kjellerstuen der akvariene er, har rigga meg til med benk og litt manualer.
Midt i benkøkta idag ser jeg det er gang hos similsene og joda-bare å hente kamera og knipse mellom settene- ble ikke så bra men nå har jeg t-posisjon og hele prosessen på "brikka" ihvertfall.
Vær forberedt på en litt sen ankommende med et par poser fisk Bjarne :o
Midt i benkøkta idag ser jeg det er gang hos similsene og joda-bare å hente kamera og knipse mellom settene- ble ikke så bra men nå har jeg t-posisjon og hele prosessen på "brikka" ihvertfall.
Vær forberedt på en litt sen ankommende med et par poser fisk Bjarne :o
Postet 04.02.08 kl 17:30
Endret: 04.02.08 kl 17:32
Postet 04.02.08 kl 17:55
Postet 04.02.08 kl 18:03
Postet 04.02.08 kl 18:03
Postet 04.02.08 kl 22:47
Postet 04.02.08 kl 23:24
De som valgte sofaen framfor foredrag med Morten Ask kan angre nå. Morten tok oss med på fangstturer til Trinidad og Tobago, Mexico, Peru og Indonesia. Virkelig bra og fristende fangstforedrag!
Over 40 frammøtte og mye spennende fisk, planter og reker gjorde vel dette klubbmøtet til et av de triveligste til nå.
Neste møte blir det filmvisning. Tanganyikasjøen skal utforskes på storskjerm....
Over 40 frammøtte og mye spennende fisk, planter og reker gjorde vel dette klubbmøtet til et av de triveligste til nå.
Neste møte blir det filmvisning. Tanganyikasjøen skal utforskes på storskjerm....
Postet 04.02.08 kl 23:25
Hakere til jaks storauksjon lørdag 9. februar
Lørdag 9. februar blir det tur til Stavanger. De av HAKs medlemmer som velger å kjøre nedover med minst én HAK-passasjer vil få dekket fergebilletten tur/retur av HAK mot innlevering av billettene til Viggo. Mao. har man to HAKere i bilen så blir det billigere
Fra Haugesund kjøres det i åttetiden slik at man vil være framme for innlevering av objekter i auksjonslokalet til JAK ca. kl. 10-10.30.
Tradisjonen tro vil det bli en rundtur til de bedre akvariebutikkene i området før auksjonen starter.
Fra Haugesund kjøres det i åttetiden slik at man vil være framme for innlevering av objekter i auksjonslokalet til JAK ca. kl. 10-10.30.
Tradisjonen tro vil det bli en rundtur til de bedre akvariebutikkene i området før auksjonen starter.
Postet 05.02.08 kl 20:29