Sending av snegler (side 2)

maggo
[QUOTE=MaGunz]Jeg har ingen peiling på hvem som kjøper snegler av deg, så ikke ta det ille opp, men det er faktisk noen som er sleipe nok til å stappe sneglene i karret sitt og samtidig sende en mail til deg der de etterlyser pakken de "aldri fikk". Det finns slike personer overalt ellers i samfunnet så hvorfor ikke i akvaristmiljøet?

heisan
var faktisk eg som som skulle få snegelene. har forskudsbetalt de og alt. men så sleip er er nok ikkje eg at eg bare putter snegler i akvariet og sender mail om at eg ikkje har fått de.
er faktisk andre gang eg ikkje har fått pakke som eg har betalt for her. på kjøp og salg. så hva posten roter med vet ikkje eg............ må tenke på at kjøper kan ta det ille opp og. er ikkje kjekt og lese sånne beskyldninger her!

er vel ingen som har hengt deg ut med navn-så greier ikke å se at noen har "krenket"deg på noen måte(min mening da).
maggo
må tenke på at kjøper kan ta det ille opp og. er ikkje kjekt og lese sånne beskyldninger her!
Ingen har beskyldt deg for noe som helst.
Det ble nevnt at noen faktisk kan finne på å gjøre slikt, ikke at du gjorde slikt.

Å ta dette ille opp, er like dumt som å definere alle bilister som notoriske fartsovertredere, bare fordi noen er det....

Og for den del; du var aldri identifisert før du selv gav deg til kjenne, så det var jo ingen som kunne mistenke deg heller.
Som de andre også nevner var det på ingen måte min intensjon å beskylde deg for noe som helst. Beklager om du følte det sånn. Innlegget ble skrevet for å informere trådstarter om at det finnes uærlig sjeler som kan finne på og lure han, og at man ved internetthandel ikke skal være godtroende. Jeg skrev "jeg har ingen peiling på hvem som kjøper snegler av deg" for og understreke akkurat at jeg ikke ville komme med noen direkte beskyldninger.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap