Sirkulasjonpumpe for 20 l (side 2)

Frank Angell
Vurderer selv mer og mer dette utvendige filteret. Ser at selgeren også har en haug med andre potensielle godbiter (bla ett 3*8W T5 armatur til ca 50 spenn - inkl rørene!)


Kinarørene er elendige i forhold til skikkelige 8W T5, jeg kjøpte noen 8W PowerGlo i Tyskland, og forskjellen er enorm. Jeborørene mine hadde merkbart dårligere effekt etter et par uker. Men armaturet er jo interessant da, og med 3x8w i et lite kar monner det litt likevel.

MC Darup
Oi, nå skjønner jeg hva du mener med boblingen :S Og det er vel ikke noen lure knep for å stoppe det?


Hadde luftfilteret først i rekekaret mitt, men superbobler'n forsvant etter et par dager.

Må teste litt her.. kanskje hvis man tar litt svamp foran utblåsningen?
Så det blir mange småbobler, ikke noen få bråkete.
MC Darup
Oi, nå skjønner jeg hva du mener med boblingen :S Og det er vel ikke noen lure knep for å stoppe det?
Har ikke funnet det helt store ennå. Har nå satt utblåset så dypt som mulig (saget røret), og lagt en bit svamp over. Rekene digger svampen, så den er både til kos og lyddemping.

Merket også at om jeg passerte ca 250L\t med luft, ble lyden tett på kritisk høy - dvs at jeg ikke fikk sove i rommet ved siden av...
Justerbar luftepumpe, det er tingen det

Får ikke senket den så veldig, er ikke så mange cm dybde i en 20 L.

Skal få min kjære (den med teknisk innsikt her i huset) til å se litt på den i morgen. Skal i allefall teste med en bit svamp.

Min kjære fikk stoppet den verste boblingen, lurt med justering på luftpumpa *flau*

Sendte mail til Thor om han kan skaffe noe lignende den på eBay, skal si ifra hvis/ når jeg får vite noe

Thor er forhandler av disse ja, og nå har jeg bedt han pent om å ta inn noen
Og siden Thor skal starte nettbutikk vil jo dette være gode nyheter for alle med små kar!
Han nevnte ikke tilfeldigvis noe om prisen?
Går å sikler så det er klissvått på gølvet, etter ett bedre filter til 11litern nå.
Og bedre lys, bedre planter, bedre dekor, bedre reker bedre-bedre-bedre

Tipper at karet til 200.- kommer til å utgjøre få % av den totale kostnaden etterhvert :p

Spurte ikke etter pris engang.. tviler på at andre uansett kan importere og selge det billigere enn han uansett :P
Bortsett fra privat.

Uansett,
hvis det betyr at småkar kan få kjempebra filter er vel ikke prisen det viktigste for meg.

Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap