Oppstart av malawi (side 2)

Nja, likte bedre johanniisen jeg. Men fin denne også da.. Skal lese mere i boken jeg har hjemme, skrive ned noen navn og dra på zoo og høre om iallefall en av de er og få tak i
Hva med denne ? Pseudotropheus sp. "Elongatus Ruarwe". Populær navn er Elongatus Jewel Spot.

Jeg har det !!!
Hva med denne flotte fisken ??

[External Image]

Det er en Pseudotropheus Acei Ngara. Min absolutte favoritt.

Mvh Linka
Jeg bestilte i dag 4 stk melanochromis Johannii.
Skal ha flere senere, men må vente litt til ynglene (Auratus på 1.5 cm ) vokser litt
Vakkre malawi alle dere har bilder av der... Likte meget godt den siste til LINKA. Skal holde utkikk til den nå senere Takk for hjelpen folkens
Her er en oppdatering med bilder

Noen som vet hvilken malawi dette er? er det pulpican / Ps.Saolusi eller Tropheops sp?
Flere innbyggere
Lab. Trewavasae
Se der ja. Nå blir det liv i karet. Mye flott fisk.

Hvis du noen gang skal mot Askim eller nærliggende steder får du gi lyd så kan du få med deg noen av Pseudotropheus Acei Ngara yngelen jeg har. Den flotte jeg viste deg på bildet. De er nydelige fisker.

Linka
Se der ja. Nå blir det liv i karet. Mye flott fisk. Hvis du noen gang skal mot Askim eller nærliggende steder får du gi lyd så kan du få med deg noen av Pseudotropheus Acei Ngara yngelen jeg har. Den flotte jeg viste deg på bildet. De er nydelige fisker.

Det ska jeg gjøre Den var nydelig ja.. **lyst på**
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap