Dyrt eller billig for corydoras pygmaeus vf??? (side 2)

Lissi87
Han vi bestiller av er en privatperson som bestiller fra sverige.. Så det er den prisen som står på lista + 30% vi betaler for fiskene.. Jeg har dobbelsjekket med tanta mi som har bestilt fra han mange ganger og fått bekreftet at det er sånn det fåregår...


Ja, men listen han har, har han jo ikke laget selv... Det er nok listen han har fått fra f.eks. Imazo (grossisten) du sitter med.
mona o
[QUOTE=Lissi87]Han vi bestiller av er en privatperson som bestiller fra sverige.. Så det er den prisen som står på lista + 30% vi betaler for fiskene.. Jeg har dobbelsjekket med tanta mi som har bestilt fra han mange ganger og fått bekreftet at det er sånn det fåregår...


Ja, men listen han har, har han jo ikke laget selv... Det er nok listen han har fått fra f.eks. Imazo (grossisten) du sitter med.

Ja det er det jo..Det er jo derfor vi må plusse på 30% på prisen for å finne ut hva vi skal betale til han..
Bare en ting: hvordan kan du spørre i overskriften om det er dyrt, når du vet det er grisebillig?
For jeg vet ikke hvor mye sånne koster i butikken.. Men jeg burde jo tenkt at de var grisebillige da=)
Lissi87
For jeg vet ikke hvor mye sånne koster i butikken.. Men jeg burde jo tenkt at de var grisebillige da=)


9 kroner for en fisk....? Det er billig uansett hva slags fisk det er. Så jeg lurte også litt på det samme som Donald...; "hvorfor spør hun om 9 kroner er dyrt!?"

Og selv om du legger til 30% som du sier du skal, så er det fremdeles veldig billig! Så løp og KJØØØP....! (kjøp minst 20, disse er tryggere i større stim og ser utrolig fine ut i tett flokk)
Litt gammel tråd men du lissi? Kan du få meg i kontakt med han? Vet at innkjøpsprisen på c.pygme er 9 kr og ut er 38. Hvertfall på M44. Har bare bestillt 10 men kan med glede få flere.
Hei, jeg har desverre mistet mail addressen hans, men du kan jo forhøre deg om det er noen her inne som har den.. Vet det er flere som bruker han..
Tanta di har den kanskje? Hva er det hun kaller seg nå igjen?
Det er jo kjempebillig !! I butikken her kostet de nesten 50 pr stk for corydoras maller
Jeg kan få VF pygme til 40 kr stykket. Men vanlig cory aeneus koster 80 kr stykket samme plass. Så vil ha billigere alternativ.
Tilfeldig bekjentskap
© Mark Sabaj Pérez, ANSP & All Catfish Species Inventory
Reklame for plussmedlemskap