Stjørdal bør få en akvarieklubb (side 2)

Jeg er 20, og kunne godt tenkt meg å tatt litt ansvar.. Har ikke noe sted å være, men en garasje kan da være et sted å begynn.. Hva hadde du sett for deg vi skulle gjøre da? Jeg har noen tanker, men vil bare høre hva du hadde i tankene..
vel jeg tenkte litt akvaprat først, kansje en liten auksjon, alle tar med litt mat, kaker, drikke, så er det en ide å velge en formann, vidre finne på en logo, kansje ha en konkuranse, loddsalg, litt av hvert.
Akvarieklubb?
Vet ikke hvor lenge det blir der, men jeg har nå hatt forsideoppmerksomhet på stjødalspuls ganske lenge nå LINK.

Samme innlegget stod også i Stjørdals Blad for et par uker siden (med forsidebilde på bladet.no!!). Har fått dårlig med respons, dessverre!
Tror det er viktig å innformere rundt hva man tenker seg. De fleste vil tenke at dette er en klubb for akvarienerder..Som kan masse og har huset fullt.
Finnes det en akv.butikk der? Kanskje prøve å samarbeide med dem. Sett av en dato om en måned eller 2. Kanskje akv.butikken kan levere en liten lapp(som dere har laget med litt info) og få en reporter fra lokalavisen til å lage en liten reportasje. Hvor en av dere blir intervjuet. Få frem hvor og når dere skal ha det første møtet. Og at det er for vanlige folk, med litt interesse for akvarier. Og at det vil bli mulighet for å lære mye for nybegynnere.
Kanskje få en erfaren god akvarist til å snakke om oppsett og igangkjøring av akvarier på det første møtet.

Lykke til!!
Tilfeldig bekjentskap
© Lennart Axelsson
Reklame for plussmedlemskap