- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Storauksjon moss akvarieklubb 13 april 2008 (side 2)
Storauksjon moss akvarieklubb 13 april 2008 (side 2)
Postet 14.04.08 kl 11:44
Endret: 14.04.08 kl 11:45
Vi hadde jo tenkt å dra, men kom oss ikke avgårde - desverre.
Kom over en gruppe på 6 store delfinciklider (malawi) sist torsdag og punget ut med en 1000 lapp.
Jeg slet litt i går må jeg innrømme, visste hva som foregikk i Moss og måtte sitte hjemme
Men sånn er det, kan ikke la ungene spise knekkebrød i flere dager (lønning i morra) bare fordi mor skal ta ferga over til Moss, *vet ikke om jeg skal le eller gråte*
Men de er jo skjønne disse Delfinene da
Legger ved et bilde.
Grattis med vellykket arrangement da!
Kom over en gruppe på 6 store delfinciklider (malawi) sist torsdag og punget ut med en 1000 lapp.
Jeg slet litt i går må jeg innrømme, visste hva som foregikk i Moss og måtte sitte hjemme
Men sånn er det, kan ikke la ungene spise knekkebrød i flere dager (lønning i morra) bare fordi mor skal ta ferga over til Moss, *vet ikke om jeg skal le eller gråte*
Men de er jo skjønne disse Delfinene da
Legger ved et bilde.
Grattis med vellykket arrangement da!
Postet 14.04.08 kl 12:00
Tom KristiansenTakker for en flott storauksjon, selv om klokka blei halv 10 før alt var over:P hehe Dagens fangst: 5 stk VF Cory Sterbai 5 Stk cory Sterbai 5 stk cory Panda Og en dott javamose:)
Søren òg. Fikk du tak i 5 stk. cory panda Grrrrr
Håper noe skjer at du ikke kan ha de - at de ikke passer inn i akvariet ditt, så kan du selge de til meg ))))))))))))))))))))))))))))))
Postet 14.04.08 kl 12:04
Endret: 14.04.08 kl 12:05
Tom KristiansenTakker for en flott storauksjon, selv om klokka blei halv 10 før alt var over:P hehe
2130! Det var voldsomt.
Vi hadde ikke tid til bli værende så lenge denne gangen (dessverre), så vi dro allerede kl 1530.
Skjønte at denne auksjonen ble lang da jeg så alle objektene.
Hadde nok kjøpt mye mer hadde jeg hatt tid
Var jo noen veldig flotte killi som jeg egentlig kunne ha tenkt meg...Hva ble prisen på disse sånn ca.?
Men vi tok med oss
Corydoras black,
Corydoras multimaculatus
og "Peru Altum"
tilbake til Lørenskog
Postet 14.04.08 kl 12:27
Postet 14.04.08 kl 12:30
Postet 14.04.08 kl 12:34
Slenger meg med på gratulasjonene jeg også!
Topp(for bra?) arrangement!
Fikk med meg mange flotte planter, 2 c. elegans og en lekstrio med T. Ellioti hjem.
Lufta ble dårlig etterhvert men i så godt lag holder man ut til slutt
To tomler opp for Ole og Thor som holdt ut i så mange timer og kom ed utrolig mye info om objektene som "gikk under hammeren"!!!!
Topp(for bra?) arrangement!
Fikk med meg mange flotte planter, 2 c. elegans og en lekstrio med T. Ellioti hjem.
Lufta ble dårlig etterhvert men i så godt lag holder man ut til slutt
To tomler opp for Ole og Thor som holdt ut i så mange timer og kom ed utrolig mye info om objektene som "gikk under hammeren"!!!!
Postet 14.04.08 kl 12:35
Postet 14.04.08 kl 12:47
Postet 14.04.08 kl 12:49
Postet 14.04.08 kl 12:53
Har et par tråder; en egen akvarietråd som heter Horten AK
http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1053&thread_id=30980
og en under hva skjer.
http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1026&thread_id=30979&sr=1
I tillegg har jeg gått igjennom hele lista med medlemmer og sendt mail til alle fra Horten/Skoppum/Barkåker osv.
Skulle vel tatt Tbg også men det er et større prosjekt....
http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1053&thread_id=30980
og en under hva skjer.
http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1026&thread_id=30979&sr=1
I tillegg har jeg gått igjennom hele lista med medlemmer og sendt mail til alle fra Horten/Skoppum/Barkåker osv.
Skulle vel tatt Tbg også men det er et større prosjekt....
Postet 14.04.08 kl 13:02
Jepp, ta Tønsberg med samtidig! Jeg var her for en tid tilbake inne på Tønsberg akvarieklubb sin nettside og registrerte meg som medlem. Trodde jeg ville høre ifra dem, men - nope
Tror ikke de er oppe og går faktisk. Så sleng med Tønsberg, Stokke, alt som kan krype og gå av Vestfoldinger som vi kan dra med oss
Tror ikke de er oppe og går faktisk. Så sleng med Tønsberg, Stokke, alt som kan krype og gå av Vestfoldinger som vi kan dra med oss
Postet 14.04.08 kl 13:19
TerjeteeHar et par tråder; en egen akvarietråd som heter Horten AK http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1053&thread_id=30980 og en under hva skjer. http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1026&thread_id=30979&sr=1 I tillegg har jeg gått igjennom hele lista med medlemmer og sendt mail til alle fra Horten/Skoppum/Barkåker osv. Skulle vel tatt Tbg også men det er et større prosjekt....
Kanskje jeg skulle høre med Torstein om vi fikk lov å sette opp en plakat eller noe i butikken hans? (Krizoo) ? Men vi må ha noe mere konkret først.
Postet 14.04.08 kl 13:21
Postet 14.04.08 kl 13:23
Postet 14.04.08 kl 13:24
Postet 14.04.08 kl 13:25
Terjeteemen vi kan jo ta dette i en av trådene som omhandler Horten AK og ikke "hærpe" tråden til storauksjonen til Moss? hehe
hehe, tenk - i dette sekund så tenkte jeg akkurat det samme
Nå skal vi ikke terge på oss Mossingene og ødelegge deres tråd som omhandler en super flott auskjon de holdt i går.
Moss akvarieklubb: "way to go"
Grattis med en super klubb og flott gjennomført storauksjon som nå er blitt landskjent. +++++++
Postet 14.04.08 kl 13:29
Mak storauksjon
Takker alle for oppmøte.
Auksjonen ble en succe, den største MAK har hatt siden vi startet med auksjoner i 2001.
Den ble lang riktignok, men med 759 objekter under hammeren og Thor og Ole som dyktige og informerende auksjonariuser blir det bare sånn.
Dårlig luft i lokalet har vi ikke merket før, men denne gangen var det bortimot 200 som møtte opp.
Vi kan alltid bli bedre og jobber hele tiden med det, derfor er det viktig for oss i MAK-styret å få tilbakemeldinger.
Vi sees i november
Trygve
Kasserer MAK
Auksjonen ble en succe, den største MAK har hatt siden vi startet med auksjoner i 2001.
Den ble lang riktignok, men med 759 objekter under hammeren og Thor og Ole som dyktige og informerende auksjonariuser blir det bare sånn.
Dårlig luft i lokalet har vi ikke merket før, men denne gangen var det bortimot 200 som møtte opp.
Vi kan alltid bli bedre og jobber hele tiden med det, derfor er det viktig for oss i MAK-styret å få tilbakemeldinger.
Vi sees i november
Trygve
Kasserer MAK
Postet 14.04.08 kl 15:18
Stor auksjon ble stor!
Med så mange objekter, å når man tenker på tiden det tok så begynner det nesten å springe i hue at man skule hat auksjonen gående over 2 dager.
Men vil bare si HURRA,en kjempe int. auksjon.
Men vil bare si HURRA,en kjempe int. auksjon.
Postet 14.04.08 kl 17:53
2nelise[QUOTE=Tom Kristiansen]Takker for en flott storauksjon, selv om klokka blei halv 10 før alt var over:P hehe Dagens fangst: 5 stk VF Cory Sterbai 5 Stk cory Sterbai 5 stk cory Panda Og en dott javamose:)
Søren òg. Fikk du tak i 5 stk. cory panda Grrrrr
Håper noe skjer at du ikke kan ha de - at de ikke passer inn i akvariet ditt, så kan du selge de til meg ))))))))))))))))))))))))))))))
hehe nei du, har 6 fra før så nå har jeg fått meg en fin stamme med varierende genmateriale. Så nå er det bare å vente på lek og yngel:P
Håper også Sterbaiene leker ettervært også.
Postet 14.04.08 kl 20:27