Hvilken fisk synes dere bør være den mest populære/vakreste? (side 2)

mine topp tre er:
1. Sommerfuglciklide
2. Plecoene mine
3. Oscar
(og guppy på en god 4.plass)
Tenkte mer i nærhet av bildet jeg da

Ja noen guppier gjør bare at jeg må trekke pusten dypt, mens andre går man rett forbi.
(Pst! Joakim! Linken er "død", bare du som ser bildet)
(mangler)
(Pst! Joakim! Linken er "død", bare du som ser bildet)

a-ha! Er det det som menes.
Skjønte ingenting jeg... Jeg så den fin-fint. Vi prøver igjen...

Grønn Laser, altså...
Ikke for å forstyrre praten, men jeg må minne om at ingen bilder kan offentliggjøres av andre enn den som har tatt bilde. Ved innhentet tillatelse skal dette fremlegges på en passende måte (hva som er passende kommer an på sammenhengen).

Bruk linker istedenfor. Linker er bedre fordi man kan se sammenhenger til tekst og andre bilder Av og til oppdager man til og med nye nettsider man kan ha glede av.

Er det flere bilder som skal fjernes fra denne tråden? Isåfall kan de aktuelle innleggene rapporteres slik at vi kan fjerne bildene. Dette må gjøres fordi vi har et redaksjonellt ansvar for innholdet på forumet.

vELDIG FINE FISK DERE LEGGER INN HER
venusfisk synes jeg er utrolig vakre, små flotte fisk.
Inger Anne
Den er ikke fri for feil, ihvertfall. Jeg ser at [I]Hypostomus plecostomus [/I]står meget langt oppe på lista. Denne er ytterst sjelden i handelen (har bare sett det en eneste gang), selv om det er mange fisker som selges under dette navnet. De er feilmerket i 99 % av tilfellene. Det samme gjelder forresten også [I]Otocinclus affinis[/I].

Her i Harstad har alle dyrebutikkene Pleco.
Da jeg fikk mitt akvarie på 60l for 2 år siden spurte jeg hvordan fisk jeg burde ha og jeg fikk en Pleco, den ble 25-30cm før jeg ga den bort.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap