Panduro har fått wigglers, hva gjør jeg nå? (side 2)

Mine er vel ca 1,5-2 uker eldre enn dine. Mine har alle full fiskeform, den kommer veldig fort når det først begynner. Personlig synes jeg mine vokser sakte, det har blitt tatt igjen av ancistrusyngelen min som er 2,5 uker yngre.
Har du forresten forskjellige farger på dine? Jeg har noen mørke og noen lyse, men er ikke sikker på om det bare er de som skifter farge.

Når det gjelder varmen på artemia tror jeg trikset er å plassere flaska rett under et lys, slik at pæra varmer. Mater nå med frosne cyclops og frosne små dafnier som jeg fikk tak i på Alnabru, de har det sikkert på andre butikker og. De hogger innpå med det her iallefall, bruker mest de små dafniene, de er minst.
Da skal jeg løpe innom Alna i morgen! Dafnier altså... Smart! De stakkars små må jo få noe mat...

Om det er noe forskjellig farge på de... Egentlig ikke ennå... De har begynt å svømme så mye rundt alene nå at det er vanskelig å se alle!

Hvor store i str er dine nå?

Ser at noen av mine er litt mørkere enn de andre, men tror dette er pga størrelsesforskjellen. De to som har fått "fiskeform" er mørkere, men de er jo også større og "har plass" til mer mørkt på kroppen
mine er vel rundt en cm, ikke akkurat noen monstre. Mor og far har frasagt seg alt ansvar nå og de roter rundt helt alene.
Ok. Ser at foreldrene her også begynner å bli litt "sløve" i barnepasset... Hun er i nærheten av der barna er, men er ikke lenger like hysterisk når en virrer litt vel langt unna Ser også ut til at de leker litt innimellom, så kanskje de pønsker på noe!!!
Går det bra med "småttisene" dine? Spent! I dag er det 4 uker siden mine ble frittsvømmende!
Tilfeldig bekjentskap
© Ellisiv  Huseklepp
Reklame for plussmedlemskap