"gale-akvarister-som-gjør-alt-for-hobbyen" tråden. (side 2)

Det er vel ikke akkurat galskap, men har ved flere anledninger kjørt fra Stavanger til en liten elv i Lyngdal for å hente sand (2,5 timer hver vei).. Av alle elver og bekker jeg har sjekket har akkurat DEN lille elva sand med fargen jeg liker
Joakim
[QUOTE=Aggi]Her kan enhver få seg billig kar... (og da tenker jeg ikke på mannfolk, for de er tørka vekk...) ;D

Så hva sier du? I Bergen er det både billige kar, OG damer?

(sorry, måtte bare...)

hmm tja er nok ikke helt enig i akkurat det der jeg da må jeg si.. verken at det er billige kar(akvarium) eller damer da men men..

enkelte tror de skal selge gull når de annonserer akvariumene sine da... og ang damer ingen komentar.. men ikke billig iallefall nei... hehe
De billige karene finnes hos aquazoo, og de holder jo til på nordås. Bergen akvarieutleie har hatt billige kar inne til i vår, men nå virker det ikke som om de de har kar i det hele tatt. Billige damer har jeg ikke peiling på, men det har lenge vært kjent at Bergen har et overskudd av damer.
Snakker av ærfaring. ;P
jaja snakker vi nye kar så kan det vel kanskje hende ja... tenkte med på brukte jeg da men men... overflød av damer hmmm skeptisk...
Jeg kjøpte ett 120-liters akvarium for å unngå at tetraene ble spist i det andre.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap