Hva slags malle er dette?? (side 2)

Pterygoplichthys pardalis er det nok, ikke Hypostomus plecostomus

E
Erlend D Bertelsen
[URLBLOCK1] er det nok, ikke [I]Hypostomus plecostomus[/I] E

Ja det lignet veldig mye=) Takk skal du ha Erlend=)
Nina marie
pleco vokser seg stor selv i et lite akvarie. så det kan nok hende du må skaffe deg et større akarie, eller selge den etterhvert.

Ja jeg må nok smiske med sambo nå om jeg kan få kjøpe meg større akvarie Hehe.. Hvis ikke må jeg nok selge den etterhvert ja=)
Hvor lenge kan jeg ha den i 248literen??
det vet jeg ikke, til den er for stor, det kommer helt ann på hvor mye du forer den det da. og den vokser jo fortere hvis den trives, så kommer helt ann på forholdene.
Nina marie
det vet jeg ikke, til den er for stor, det kommer helt ann på hvor mye du forer den det da. og den vokser jo fortere hvis den trives, så kommer helt ann på forholdene.

okey=)
Hva mener du er max størrelsen den kan bli før jeg må kvitte meg med den eller kjøpe større akvarie??
ihvertfall min pleco er veldig rolig, og sitter for det meste på samme plassen hele tiden. hvis din er like rolig som min så kan den vokse seg rimelig stor før du må flytte den. men hvis den er veldig aktiv så trenger den en del plass å bevege seg på. jeg tør ikke si eksakt cm den bør være, men hvis den ser ut til å misstrives fordi den har liten plass, bør du kanskje tenke på å gi den et nytt hjem..
Nina marie
ihvertfall min pleco er veldig rolig, og sitter for det meste på samme plassen hele tiden. hvis din er like rolig som min så kan den vokse seg rimelig stor før du må flytte den. men hvis den er veldig aktiv så trenger den en del plass å bevege seg på. jeg tør ikke si eksakt cm den bør være, men hvis den ser ut til å misstrives fordi den har liten plass, bør du kanskje tenke på å gi den et nytt hjem..

Okey=) Ja den sitter for det meste i ro på trestammen=) Jeg får bare følge med på oppførselen hans/hennes og hvis jeg ser st den ikke trivs så er det bare til og skaffe et nytt hjem til den=)

Takk for svar Nina Marie=)
bare hyggelig det... får håpe du får ha den en stund da
Nina marie
bare hyggelig det... :) får håpe du får ha den en stund da:)

Ja det håper jeg også for den er jo kjempe tøff=) Kjekt med litt størrelse på mallene for en gangs skyld
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap