Butikker i stavanger området (side 2)

Tror jeg kan oppklare problemet for deg.
Butikken har gått konkurs (ikke eierskifte) men er overtatt av Tropehagen og drifter videre som normalt. Ifølge Tropehagen sentralt (som jeg snakket med) skal gavekortet ditt selvsagt kunne brukes. Den meget hyggelige damen i telefonen skulle ringe til Bryne med en gang og gi beskjed om at gavekort var gyldig. Tropehagen sentralt dekker den "nye" butikkens kostnader (Er ikke alltid lokal betjening har oversikt over alle regler)
Lykke til!
Takk er alle for rask og godt svar.
Eg skal ner i dag å kjøpen nokon fisker
Takker spisielt tenger som har løyst problemet for deg
Bare hyggelig!
Legg inn en post om hvordan det har gått
ja det skal eg gjøre
Du hadde snakt med tropehagen zoo "sentral" og da sa dei at dei skulle ringe til Bryne å seia at eg kunne bruke det ?
Kor tid var det du ringte ?
Et par timer siden (idag 29/4)

EDIT: Snakket med tropehagen på Bryne nå. Alt er iorden. Du kan trygt gå ned å bruke gavekortet ditt

Legg ut en post om hva du kjøpte da?
Det skal eg gjøre
Har dere noen tips om kva eg skal kjøpe ? gavekort (400 kr)
Jøss , her va de mye om gavekort...jekk d bra t slutt ?
Eg fekk bruga mitt gammla gavekort på Vågen uden problem, så d burde jo ikke ver et problem på bryne heller...

PS : Fekk någen flotte L 200 på Vågen !!!
Kjempefårnøyde me det
ja det gjekk bra til slutt. Etter mangen turer nede på dyrebutikken, og god hjelp av Tender. Hvis eg ikkje hadde får hjelp av deg Tender hadde det ikkje blit noe av gavekorte tenker eg, me hadde neste gitt opp etter over 5 ganger på dyrebutikken.
Så tusen takk for all hjelpen Tender.

Men til slutt etter at Tender hadde ringt til dyrebutikken og dei hadde sakt at eg kunne bruke gavekorte og eg var på dyrebutikken så sa dei at eg måtte vere 18 år eller ha med ein som var over 18 år for i kjøpe fisk. Far hadde vert med med mangen gonger for å kjøpe fisk, og den gangen eg ikkje hadde med meg far så ho det.

Nei det burde ikkje vere noe problem på Bryne heller. Men det var det at Tropehagen zoo på Bryne gjekk konk.
Men på internettsidene til Tropehagen står det at gavekort kan brukes over hele landet uansett kor det er kjøpt, men det viste ikkje dei så jobba på Bryne.

Så nå er det greit med gavekorte men eg har ikkje fått noen beklagelse av dei.

Onkelen og Tanten min som eg fekk gavekorte av bur på Nærbø og dei og var på dyrebutikken eit par ganger uten å få bruke gavekortet.
Så vi har brukt ein del bensinpenger på det, me har også sendt ein mail for noen måneder siden men me har ikkje fått svar.

Eg kjøpte bare ein Sommerfuglciklide for dei hadde ikkje så mangen fisker inne så eg fekk pengene og reiste til Braut for å kjøpe fisker der da dte er mye billigere der og mye hyggeligere folk som jobber der
Magneten ålgård
Var der i denne uke. Utrolig rent i akvariene. Folie bak alle. Klart vann. Godt utvalg. Anbefales.

Verste butikken jeg har besøk i området var på Kvadrat.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap