- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Horten akvarieklubb (side 2)
Horten akvarieklubb (side 2)
Postet 13.04.08 kl 00:50
Postet 13.04.08 kl 02:40
Da ble det tur på meg til Moss likevel. Og lurt var det. Ikke bare ble det oen god-kjøp men fikk i tillegg snakket endel Jan Rune Rød fra Horten/NAF-styret og Thor W. Dahl. Begge kjempepositive! Var bare å ta kontakt hvis det var noe.
Allerede har det meldt seg 8-9 pers som kan tenke seg en klubb i Horten. Det som er tøft er jo at det faktisk er flest jenter! Det hadde jeg ikke trodd!
Har laget ferdig infoplakat nå som jeg skal få hengt opp et par steder i løpet av dagen.
Ellers får jeg holde øye med lekstrioen med elliot-ciklider som ble kjøpt i går! Da er det en pen gruppe på 5 i karret!
Allerede har det meldt seg 8-9 pers som kan tenke seg en klubb i Horten. Det som er tøft er jo at det faktisk er flest jenter! Det hadde jeg ikke trodd!
Har laget ferdig infoplakat nå som jeg skal få hengt opp et par steder i løpet av dagen.
Ellers får jeg holde øye med lekstrioen med elliot-ciklider som ble kjøpt i går! Da er det en pen gruppe på 5 i karret!
Postet 14.04.08 kl 10:21
TerjeteeDa ble det tur på meg til Moss likevel. Og lurt var det. Ikke bare ble det oen god-kjøp men fikk i tillegg snakket endel Jan Rune Rød fra Horten/NAF-styret og Thor W. Dahl. Begge kjempepositive! Var bare å ta kontakt hvis det var noe. Allerede har det meldt seg 8-9 pers som kan tenke seg en klubb i Horten. Det som er tøft er jo at det faktisk er flest jenter! Det hadde jeg ikke trodd! Har laget ferdig infoplakat nå som jeg skal få hengt opp et par steder i løpet av dagen. Ellers får jeg holde øye med lekstrioen med elliot-ciklider som ble kjøpt i går! Da er det en pen gruppe på 5 i karret!
Dere får ha lykke til da, og håper dette ordner seg
Postet 14.04.08 kl 10:27
Takk for det Tom!
Snakket om det jeg og kona at vi skulle ta oss en tur ned til dere også neste gang dere har klubbmøte. Koste oss "gløgg ihjel" på auksjonen igår.
Skikkelig morsomt å treffe så mange andre med samme lidenskap som oss.
Lett å komme i kontakt med kontakt med nye, og koslig å treffe "gamle kjente".
Bjørn og jentene som vi har vært hos før og Solvard(Håvard og Maiken) som jeg bare har mailet med.
Uansett, er det noen som har lyst til å hilse på meg og kona, så er døra vår åpen. Kaffetrakteren står klar på benken. Vi har helt fri denne uka!
Snakket om det jeg og kona at vi skulle ta oss en tur ned til dere også neste gang dere har klubbmøte. Koste oss "gløgg ihjel" på auksjonen igår.
Skikkelig morsomt å treffe så mange andre med samme lidenskap som oss.
Lett å komme i kontakt med kontakt med nye, og koslig å treffe "gamle kjente".
Bjørn og jentene som vi har vært hos før og Solvard(Håvard og Maiken) som jeg bare har mailet med.
Uansett, er det noen som har lyst til å hilse på meg og kona, så er døra vår åpen. Kaffetrakteren står klar på benken. Vi har helt fri denne uka!
Postet 14.04.08 kl 10:37
Postet 14.04.08 kl 16:19
Mail adressen min er på profilen, men kan jo skrive den opp likevel:
fiskemornielsen@hotmail.com =)
fiskemornielsen@hotmail.com =)
Postet 14.04.08 kl 17:05
Postet 14.04.08 kl 18:05
Horten og omegn akvarieklubb
Nå er vi oppe i 10 interesserte!
Har ikke fått noe respons på plakater enda men de har jo bare hengt ca et døgn.
Flere har påpekt at navnet endres til Horten og Omegn Akvarieklubb og det er jo en kjempegod ide.
Dermed kan det favne flere av nærkommunene også.
Hvis noen kjenner noen som kjenner noen så ikke nøl. Dete er jo en akvariegreie og ikke en akvaforum-greie!
Er å treffe på tlf 988 56 939 hele tiden. Ikke nøl med å sende meg en melding eller ringe! Satt seinest igår i en time og pratet mulig klubb.
Terje
Har ikke fått noe respons på plakater enda men de har jo bare hengt ca et døgn.
Flere har påpekt at navnet endres til Horten og Omegn Akvarieklubb og det er jo en kjempegod ide.
Dermed kan det favne flere av nærkommunene også.
Hvis noen kjenner noen som kjenner noen så ikke nøl. Dete er jo en akvariegreie og ikke en akvaforum-greie!
Er å treffe på tlf 988 56 939 hele tiden. Ikke nøl med å sende meg en melding eller ringe! Satt seinest igår i en time og pratet mulig klubb.
Terje
Postet 15.04.08 kl 19:50
Endret: 15.04.08 kl 19:51
Så moro at det går fremover.
Vi fikk en del medlemmer igjennom hjemmesiden vi laget rett etter vårt første møte. Og noen igjennom NAF.
Må nok innrømme at de fleste medlemmene kom igjennom en av våre styremedlemmer som jobber i dyrebutikk. Hun har gjordt en super fantastisk jobb og er en stor resurs for klubben.
Ønsker dere lykke til videre.
Lite tips: Man kommer en god vei med et par sponsorer. Vi er evig takknemmelig for all hjelp vi fikk av en super koselig mann helt i starten av klubbens liv.
Mvh Linka
Vi fikk en del medlemmer igjennom hjemmesiden vi laget rett etter vårt første møte. Og noen igjennom NAF.
Må nok innrømme at de fleste medlemmene kom igjennom en av våre styremedlemmer som jobber i dyrebutikk. Hun har gjordt en super fantastisk jobb og er en stor resurs for klubben.
Ønsker dere lykke til videre.
Lite tips: Man kommer en god vei med et par sponsorer. Vi er evig takknemmelig for all hjelp vi fikk av en super koselig mann helt i starten av klubbens liv.
Mvh Linka
Postet 16.04.08 kl 11:28
Syns kanskje det er litt tidlig med sponsor og div allerede nå.
Men sant som du sier, en kommer langt med personlig engasjement og kontakter.
Kunne godt tenkt meg å ta dette et steg videre. MEn kan ikke gjøre alt alene.
Hadde vært moro å få samlet alle om har lyst og hørt hva de tenker og tror..
Kunne gjerne tatt det her hos oss.
Men sant som du sier, en kommer langt med personlig engasjement og kontakter.
Kunne godt tenkt meg å ta dette et steg videre. MEn kan ikke gjøre alt alene.
Hadde vært moro å få samlet alle om har lyst og hørt hva de tenker og tror..
Kunne gjerne tatt det her hos oss.
Postet 16.04.08 kl 12:03
Bli kjent!
Kommer et par stk til oss ikveld kl 19.00. Hvis noen flere har lyst så er det bare å komme!
Kaffe og litt løs akvarie/klubb-prat.
Adressen er Nøttestien 2, 3184 Borre. Bare ring eller send pm for veibeskrivelse!
Terje og Ann-Cathrin
Kaffe og litt løs akvarie/klubb-prat.
Adressen er Nøttestien 2, 3184 Borre. Bare ring eller send pm for veibeskrivelse!
Terje og Ann-Cathrin
Postet 17.04.08 kl 11:01
Hoak
Da har vi hatt et første "møte".
Vi var bare 6 personer denne gangen men interessen er stor.
Ble noen timer med kaffe og fiskeprat.
Det som har blitt bestemt er at vi tar et møte til.
Neste møte blir på Maxi-Zoo i Tønsberg. Dato er satt til torsdag 22 Mai kl 20.00.
Det blir ikke satt noe tema men blir heller et blikjent-møte med et valg av midlertidig styre slik at vi får meldt inn klubben til Norges Akvarieforbund. Vi anbefaler å ta med klappstoler!
Det som også blir gjort er å legge ut flere info-plakater med mailinglister for interesserte. Dermed får vi spredd info bedre!
Mere info kommer seinere!
Dette har jeg troen på.
Vi var bare 6 personer denne gangen men interessen er stor.
Ble noen timer med kaffe og fiskeprat.
Det som har blitt bestemt er at vi tar et møte til.
Neste møte blir på Maxi-Zoo i Tønsberg. Dato er satt til torsdag 22 Mai kl 20.00.
Det blir ikke satt noe tema men blir heller et blikjent-møte med et valg av midlertidig styre slik at vi får meldt inn klubben til Norges Akvarieforbund. Vi anbefaler å ta med klappstoler!
Det som også blir gjort er å legge ut flere info-plakater med mailinglister for interesserte. Dermed får vi spredd info bedre!
Mere info kommer seinere!
Dette har jeg troen på.
Postet 17.04.08 kl 23:09
Postet 17.04.08 kl 23:20
Postet 17.04.08 kl 23:24
Endret: 17.04.08 kl 23:24
:-)
Takk for hyggelig kveld og godt tiltak fra vertskapet!
Dette er kjempe spennende og har virkelig troen på at dette blir bra!
Dette er kjempe spennende og har virkelig troen på at dette blir bra!
Postet 17.04.08 kl 23:25
Postet 17.04.08 kl 23:25
Postet 17.04.08 kl 23:29
Postet 18.04.08 kl 08:04
Postet 18.04.08 kl 08:41