Film med george clooney (side 2)

Satt for noen uker siden og så gode gamle "Smokey and the bandit" igjen. Mange år siden sist. Den er i hvertfall glimrende. Og Meeget overdrevet.
Ingen George Clooney der da, dessverre. Blir liksom ikke det samme med Burt Reynolds
Husker jeg fikk tak i en Dusk Till Dawn tidlig fra England når den kom (på VHS ). Morsom film ja, men skrekk er det ikke Rodriguez og Tarantino sammen MÅ jo bare bli crazy. Apropos Rodriguez så er Sin City dødsbra film, gleder meg til oppfølgerne.
Jepp, Sin City er også en favoritt.
Big Lebowski er oppskrytt. Millers Crossing og Fargo er jo veldig bra. Big L. er også bra, for all del, men jeg syntes O' Brother er helt der oppe. Det er en film som sprudler... Man kan ikke unngå å bli glad når man ser filmen.

Utover det så syntes jeg Solaris er enormt undervurdert, og absolutt en Clooney-film som er verdt å få med seg.
Aggi
[QUOTE=Trygve Lillefosse] Det som gjør den filmen populær er vel Cloonaen.

Øh... Nei... Ikke for min del, iallefall... Skal ikke forhåndsdømme kvinfolk sin mannfolksmak, vet dere... Hadde det vær det det gikk på, så kunne vel den andre filmen vært like grei, men nå er jeg ikke så sulten på filmer med blod og gørr og folk som biter ørene av hverandre... (kanskje bare et inntrykk jeg fikk fra filmklippet?) ;P

Big Lebowsky er ikke en typisk blod og gørr film.

Det er en veldig god komedie som er litt røff i kantene.
Trygve Lillefosse
Big Lebowsky er ikke en typisk blod og gørr film. Det er en veldig god komedie som er litt røff i kantene.:-)

Jeg så feil klipp, jeg da... Fikk med meg det øret som ble bitt av.. :S
Heheh, det er jo dødsmorsomt, nihilistene, "we believe in nooofin Lebowski". The Big Lebowski er helt genial. Beste komedien som finnes sammen med Office Space i min mening. Men det er ikke sånn fise prompe komedie som noen liker, så man må jo vite sine egne begrensninger
Jeg må få skaffet meg et slikt teppe som han hadde, tror det ville bundet sammen rommet på en måte. Skapt en ny helhet liksom...
www.imdb.com søk på navn og alle filmene hans kommer opp
Høyer'n
www.imdb.com søk på navn og alle filmene hans kommer opp

Har funnet den..
Når det gjelder klassikere med GC er dette en uforglemmelig film. Er det noen som i det hele tatt har sett den utenom meg En meget ung George her i en birolle. Denne mannen er som årgangsvin, han har bare blitt bedre med årene
Kan jeg få lov å si at filmene han spiller i, har iallefall blitt bedre med årene..
Hmmm et innlegg kom på feil plass, gitt...
Måtte sette meg ned for å se The Big Lebovsky. Kunne ikke dy meg.
Det var en god film, men jeg synes Oh Brother Where Art Thou er bedre.
Snakk om å ha kamerater som leder en inn i trøbbel! De var jo også litt overdrevent bomsete, da...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap