Bergen akvarieutleie (side 2)

Inaktiv bruker
Står ikke noe om at de skal legge ned iallefall. Har fått disse nyhetsmailene i lang tid. Det går ann å abbonere på dem gjennom nettsiden deres - noe jeg sikkert har gjort en gang i tiden
Fant bare en link der man kan bestille fiskelister. Men jeg meldte meg på der likevel.
Kan jo ikke gå glipp av sånne nyheter, vel!
Aggi
Oh, shit. Det betyr at de legger ned lokalene, antagelig... Eller at de frykter at rystelser skal ødelegge karene... Kanskje det blir opphørssalg?

Ikke sikkert at de skal skifte lokaler men bybanen skal legges i tunnell like ved der hvor butikken ligger. Kan bli noen rystelser da. Jeg er glad jeg ikke hadde akvarier da de sprengte nyeveien like ved oss. Trappen min sank ca 1 cm.
jeg merker rystelsene fra byggingen av bybanen opp på rimibutikken der jeg jobber. er også et nytt kontorbygg som ble sprengt ut like ved rimi, og når de sprengte ristet hele huset veldig kraftig. kom til og med støv fra taket når de sprengte som værst. man kan jo bare tenke på hvilke konsekvenser dette kan få om det er akvarie i nærheten så eg skjønner om han vil kvitte seg med de største akvariene sine. tangen driver jo mest med utleie og vedlikehold av akvarier for bedrifter og trenger vel egentlig kun kar for karantene. derfor tviler også på at bybanen fører til at han må legge ned bedriften.

jeg handler også det meste av akvarieutstyr hos han. prisene er opp mot hva man får på webshops og de er langt bedre enn alle butikkene her i bergen. handler man litt får man også alt kjørt hjem på døren. er få butikker som har slik service!
Ja, nå er jeg spent på hvem som var førstemann til mølla... Noen som vil innrømme seieren, her?
Hmm. det kunne jeg også tenkt meg å vite.. Selv glemte jeg hele greia.
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap