Forslag til nye arter i dyrebasen. (side 2)

Blå kreps, signalkreps og vår egen edelkreps ligger nå i basen. Tror vi dekker det vesentlige med disse tre artene. Hvis noen føler kallet er det bare å oppdatere profilene. Mye god info på Wikipedia og crusta10.
One spot foxface
tekstinnhold flyttet til satvannsforum
Skal få lagt dem inn, men det vil ta litt tid. Tror muligens Holger må på banen.
Harlequin tusk (choerodon fasciatus)
tekstinnhold flyttet til satvannsforum
Håvard Støre Andresen
Skal få lagt dem inn, men det vil ta litt tid. Tror muligens Holger må på banen.

Den er grei!
Har 5-6 arter til, men dette tar så lang tid så jeg får ta resten en annen dag!

God natt
Når Holger legger inn en ny fiskeart legger han samtidig inn absolutt alle beskrevne artene av samme genus. Det vil ta tid.

I dyrebasen og plantebasen tar vi bare en art om gangen og det blir derfor mindre omfattende.

Minner om at denne tråden kun omhandler dyrebasen (ikke fisk

Post heller resten av artene i tilsvarende tråd på saltvannsforumet, så skal jeg klistre inn det du allerede har skrevet der.
Her er tråden din Høyer'n

Hvis du skriver et innlegg der så kan jeg overføre det du allerede har skrevet i denne tråden.
Inaktiv bruker
rødamrikansksumppkreps synes jeg for tjener en egen porfil vis den ikke har det da=
Håvard Støre Andresen
Fordi jeg ikke ønsker henvendelser om fisk i denne tråden.

Det mangler genus Shistura i fiskebasen, her er det flere arter som finnes i handelen osv.
Rune Evjeberg
Det mangler genus Shistura i fiskebasen, her er det flere arter som finnes i handelen osv.

Det skrives Schistura. Som du ser mangler den ikke i basen.
Håvard Støre Andresen
[QUOTE=Linka]Navn: Labidochromis Caeruleus Nkali Kallenavn: Hvit golden Hva: Malawiciklide Ferskvann

Denne arten er allerede i fiskebasen. Hver lokasjon/fargevariant har ikke en egen profil. Bilder av hvit golden skal legges inn på profilen til golden. Lokasjon skal spesifiseres i tittel på bildet.
[/QUOTE

Hmm... oki, kan skjønne dette.
Begrunnelsen til at jeg vil ha egen profil er fordi Nkali har ikke den samme oppførselen og er langt mer agressiv enn vanlig golden.
Har selv en trio i karet og hannen er utrolig territoriell. Dette er noe jeg ikke har sett noen særlig av hos vanlig golden.
Derfor hadde det kanskje vært en ide med en egen profil tenkte jeg..

Ha en flott dag.

Mvh Linka
Håvard Støre Andresen
[QUOTE=Grrrotle]Det er en Pseudotropheus sp. "Elongatus Ruarwe".

Her er den nye profilen

Er ikke dette også en fargevariasjon??
Linka
Er ikke dette også en fargevariasjon??

Det er en ubeskreven art på samme måte som ´acei´.
Håvard Støre Andresen
[QUOTE=Linka]Er ikke dette også en fargevariasjon??

Det er en ubeskreven art på samme måte som ´acei´.

Oki Kjekt å vite.
takker.
Inaktiv bruker
David Gabrielsen
rødamrikansksumppkreps synes jeg for tjener en egen porfil vis den ikke har det da=:-D

tubifexs kune trenge en egen profil his den ikke har det da=

hei Håvard Støre Andresen jeg siterte for jeg så inngen svar på innleget mitt=

med vennlig hilsen david gabrielsen=
Er det noen i Norge som driver med levende tubifex?

Tror vi har de viktigste krebseartene. Vi har vår egen edelkrebs, "den blå hummeren" og signalkrebsen som er årsaken til at krebs er ulovlig. For dem som virkelig er interessert er det andre nettsteder som gjelder.
Jajaja, jeg viste jo det, skulle bare sjekke at du var våken )
Inaktiv bruker
Håvard Støre Andresen
Er det noen i Norge som driver med levende tubifex? Tror vi har de viktigste krebseartene. Vi har vår egen edelkrebs, "den blå hummeren" og signalkrebsen som er årsaken til at krebs er ulovlig. For dem som virkelig er interessert er det andre nettsteder som gjelder.

jmeg har tubifexs i en av hagedamene hjemme=
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap