Boliviansk sommerfuglciklide caresheet? (side 2)

liv_65
Skal ikke påstå noe da jeg ikke har særlig greie på disse fiskene. Men ser den har veldig spesielt mønster på halefinnen, og den ligner veldig på Geophagus sp. ´Red head Tapajos´ i fiskebasen her. Søk gjennom selv så du får en sikker identifikasjon, lettere å se for deg som ser fisken og ikke bare et bilde. Er det den så blir den 20 cm, det står i tillegg at den graver mye så det er vanskelig å ha planter i akvariet. Synd hvis du har lagt opp til mye flotte planter ? Håper noen andre kan hjelpe deg med sikker identifikasjon.

Jeg har nok identifisert den (som jeg skrev tildligere). Det er nok en Geophagus sp. ´Red head Tapajos´ ja.
Men da skal jeg vente til den er litt større og akvastabilen min er ferdig ombyggd så skal jeg putte de dit. =)

Har bare 1 plante oppi, som jeg har laget en tråd om i "plante forumet". Trenger hjelp med identifisering der også. Den er veldig glad i og gjemme seg under den.
Vel, nå som vi har funnet ut både planten (Alternanthera reineckii ''roseafolia'') & fiskene.

Er det noen som har/vet om en Caresheet for disse? (Geophagus sp. ´Red head Tapajos´)

Har fått puttet den som var i 15L'ern oppi 325L akvariet og den trives veldig mye mer der

Tusen takk for alle gode råd og identifisering.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap