- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Tråd for de som er glad i hunder:) (side 2)
Tråd for de som er glad i hunder:) (side 2)
Inaktiv bruker
jeg rakk ikke å lese hele innlegget ditt mona, da det kom nye innlegg hele tiden her:P men var trist det jeg leste, å skal prøve å lese resten, kult at noen plustelig bringte siden min opp igjen, for den hakke vært mye svar på en stund
Postet 07.07.08 kl 21:17
Her er bilder av hunden vi hadde før. Han heter Turbo(ja han er ganske hyper) og er blanding av border collie, buhund og samojed.
Vi måtte desverre omplassere han da vi fikk sønnen vårs pga vi følte at vi ikke hadde nok tid til Turbo da han krevte ganske mye tur og oppmerksomhet.. Nå bor han lykkelig på en bondegård og springer løs hele dagen og koser seg=) Så jeg angrer ikke på at vi omplasserte han til de, men savner han og tenker på han hver dag..
bilde 1: her er han liten valp=)
bilde 2: her er han vel ca 6mnd
bilde 3: her er han nesten 1år gammel.
Vi måtte desverre omplassere han da vi fikk sønnen vårs pga vi følte at vi ikke hadde nok tid til Turbo da han krevte ganske mye tur og oppmerksomhet.. Nå bor han lykkelig på en bondegård og springer løs hele dagen og koser seg=) Så jeg angrer ikke på at vi omplasserte han til de, men savner han og tenker på han hver dag..
bilde 1: her er han liten valp=)
bilde 2: her er han vel ca 6mnd
bilde 3: her er han nesten 1år gammel.
Postet 07.07.08 kl 21:21
Endret: 07.07.08 kl 21:23
Inaktiv bruker
hei vegar jeg elsker huner og det er for di er så kosene og di kan trøste deg når man er leiseg =
ps.en trist hunehistorie som jeg håper er blit til en god slut og den bjyner sån når en venn av meg skule skafe seg en hun så så ho en anongse om en valp som sårt trengte et hjmm hor den ble paset på vert bidie sekun og det var på grun av at den hade vert inni en lastebil i minst 2 månder ute matt å onkligt vann og uten kontakt med menesker men vennen min kune ikke ha den hunen og det var på gruna at hu jobba og ho komm ikke hjemm før kloka 5 på ettermidagen er ikke det en trist historie =
ps.en trist hunehistorie som jeg håper er blit til en god slut og den bjyner sån når en venn av meg skule skafe seg en hun så så ho en anongse om en valp som sårt trengte et hjmm hor den ble paset på vert bidie sekun og det var på grun av at den hade vert inni en lastebil i minst 2 månder ute matt å onkligt vann og uten kontakt med menesker men vennen min kune ikke ha den hunen og det var på gruna at hu jobba og ho komm ikke hjemm før kloka 5 på ettermidagen er ikke det en trist historie =
Postet 07.07.08 kl 22:01
Postet 08.07.08 kl 00:15
Inaktiv bruker
noe så nydelig han geiper når han sover han også ja:P akkurat som katta vår:P
Postet 08.07.08 kl 00:19
Postet 08.07.08 kl 00:47
Inaktiv bruker
tøff liten sak hunden min og katten vår var også bestevenner, de leika hver gang jeg kom hjem å slapp inn katten, og de hadde det så utrolig gøy, og jeg ser virkelig på katten at han savner hunden/lekekameraten
Postet 08.07.08 kl 00:58
Postet 08.07.08 kl 11:24
Endret: 08.07.08 kl 11:24
Postet 08.07.08 kl 12:17