Skummel fisk. hva er det? (side 2)

Majones
Vanskelig å se på de små bildene, du :/ Kanskje den nest siste kan være noe.

Har du rukket å gå igjennom alle 33 sidene allerede
Klikk på bildet så blir det vist litt større om du har heldig. Disse fiskene har slike antenner som du beskriver og enkelte har også slike øyne. Dette er forskjellige arter fra samme slekt så de kan variere litt i utseende. Ikke alle tetra som ser like ut heller.
Nei. De satt på pannen over øynene. Og de minnte litt om formen på elefantfisken sin "nese".
Jeg mener det nest siste bildet på første side. Jeg har skummet raskt gjennom resten nå, men finner ikke noe som ligner helt pang.
oki ellers tenkte jeg på noe slikt
Ikke i nærheten :/ Det første jeg tenkte når jeg så denne var "fossil/bille". Den var merkelig. Noen av bildene på linken Tante Astrid sende ligner veldig.
Altså gobi eller ål tingi??
Men hadde de den i ferskvann eller salt??
Kan hende jeg tar feil, men den så ihvertfall ikke ut som en ål.
Altså gobi, hvis du søker på gobi her får du opp tusen, men få med bilder. Imorgen må du bare dra tilbake til den butikken og få tak i navn og bilder. Jeg dør av nysgjerrighet her.
Jeg vurderer det, men den er litt langt unna. Vi har fire butikker i området, og den er den eneste som har den, og også en av de to som ligger lengst unna. Skal kanskje møte noen der, så vi får se.
Jeg skjønner deg godt, men hva er evnt nr til butikken, går jo ann å ringe for å høre. *sitrer som en liten unge som venter på nissen*
SÅ desperat er jeg ikke :P Det er en Zoo 1 butikk. Kanskje de har noe på hjemmesiden. *går for å finne*
Tok et nytt søk på slekten Salarias. Dette er fisk i samme familie som den forrige. Ligner disse mer? Hvis ikke finnes det flere slekter i den familien som jeg kan lete frem bilder av
Fiskene du har funnet frem ser liksom litt for solide ut. Den jeg snakker om er mer som et spøkelsesaktig skjelett.
Nå håper jeg virkelig du ringer i morra og finner ut hva denne heter, Majones, hvis ikke får jeg en søvnløs helg ;D
Haha xD Jeg kommer nok også til å irritere meg grønn i natt. Tror jeg tar meg en tur i morgen.
nå ble jeg også nyskjerrig!
*gleder seg på svar*
Siden det er på zoo1, de er sølvgrå ålelignende skapninger med 2 antenner så er jeg rimelig sikker på at det var arrowana du så.

Om det var i ferskvann i øverste raden til høyre i butikken så er det unge arrowanaer
Det var til venstre :P Og, nei, det var ikke arowaner.
Tilfeldig bekjentskap
© Kasper
Reklame for plussmedlemskap