Kan noen hjelpe? (side 2)

latex hansker kan være synderen da de kan ha noe stoffer inni for at det ikke skal bli så svett inne i dem.
Men jeg har jo ikke puttet foret inni hansken:s
Jeg har hatt de på meg når jeg forer, regner med at de er ganske så sterile utenpå...?
du må lese på pakken for å finne ut om det er slike stoffer på dem. som oftest er det talkum både utenpå og inni
hm, det visste jeg ikke... takk for svar
Mine flekkede pansermaller har jeg sett gjøre noe lignende et par ganger; dvs svømme, tilsynelatende helt normalt for så å dette på siden, retter seg lynraskt opp igjen og svømme uforstyrret videre. Vet ikke om det er flere eller bare en som har gjort det og har skjedd bare en skjelden gang. For øvrig så skjer det så raskt at en nesten lurer på om en har sett feil eller om den faktisk har vippet over på siden, særlig i lys av at den virker så uberørt av hendelsen.

På den annen side har ikke coryene mine pleid å krasje i glasset med et smell...men kan kanskje være noe av det samme? Ser forresten at innlegget ditt er ganske gammelt. Fant du ut hva det var? Ble nysgjerrig ettersom mine har utøvd lignende oppførsel.
heisann
Nei, fant desverre ikke ut hva det var...
Noen av coryene ble hvite med tiden, altså helt bleke. De er nå døde.
Men resten som har beholdt normal farge lever enda, kjempebra.
Håper virkelg de andre overlever nå. Takk for svar
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap