Jeg har 1 paletciklide spørsmål jeg trenger svar fort =:-D (side 2)
Inaktiv bruker
ja men jeg hade et spørsmål til som jeg la innd i dene tråden i går som ingen har svart på =
Postet 28.06.08 kl 13:45
Jeg skjønner det men det jeg tenkte på er at det er jo ikke alle som er pålogget hele tiden, eller hver dag for den del.. Og da er det etter min meining litt tidlig å "purre" alt 15 timer etter... Men sånn generelt så kan jeg si at ciklider kan være litt "røffe" under lek, men jeg har ikke hatt akkurat denne så jeg uttaler meg bare på generelt grunnlag..
Mvh Asle
Mvh Asle
Postet 28.06.08 kl 14:07
david gbrum brum brum brum brum brum =:-D ps.jeg brumer for at dene tråden ikke skal stope helt opp =:-D
nå må du slutte med dette tullet ditt hele tiden david.
dette er på ingen måte noe hastespørsmål, og står ikke om liv.
ro deg ned og vent til folk besvarer spørsmålet ditt. slikt useriøst mas fører til at folk ikke gidder å svare, eller i det hele tatt lese det du har skrevet.
Postet 28.06.08 kl 14:43
Inaktiv bruker
Reptilfrelst[QUOTE=david g]brum brum brum brum brum brum =:-D ps.jeg brumer for at dene tråden ikke skal stope helt opp =:-D
nå må du slutte med dette tullet ditt hele tiden david.
dette er på ingen måte noe hastespørsmål, og står ikke om liv.
ro deg ned og vent til folk besvarer spørsmålet ditt. slikt useriøst mas fører til at folk ikke gidder å svare, eller i det hele tatt lese det du har skrevet.
jeg vile jo bare få et svar på spørsmålet mitt er det så galt da ?
Postet 28.06.08 kl 15:55
Jeg tror poenget her var at det er litt greit med tålmodighet!
Når det er spørsmål som det slettes ikke haster med og man kan jo uansett ikke "kreve" at noen svarer akkurat når det passer enn best.. Dette er jo et nettforum der folk svarer på tråder de føler de kan bidra i og til de tider som passer hver enkelt. Så altså: en liten dose tålmodighet, søke opp i fiskebasen, søke i forumet om oppdrett palletciklide, søke med Google(er veldig veldig mye info ting som ligger der ute hvis man bare er villig til å bruk litt tid på å søke..)
Mvh Asle
Når det er spørsmål som det slettes ikke haster med og man kan jo uansett ikke "kreve" at noen svarer akkurat når det passer enn best.. Dette er jo et nettforum der folk svarer på tråder de føler de kan bidra i og til de tider som passer hver enkelt. Så altså: en liten dose tålmodighet, søke opp i fiskebasen, søke i forumet om oppdrett palletciklide, søke med Google(er veldig veldig mye info ting som ligger der ute hvis man bare er villig til å bruk litt tid på å søke..)
Mvh Asle
Postet 28.06.08 kl 16:03
Postet 28.06.08 kl 16:16
Inaktiv bruker
det er bare at jeg stoler mer på di med mer erfaring her på akvaforum en i bøker og det er på grunav at det star forsjelig i væe bok jeg leser i så jeg blir uskiker på va som er riktg =
Postet 28.06.08 kl 16:51
david gdet er bare at jeg stoler mer på di med mer erfaring her på akvaforum en i bøker og det er på grunav at det star forsjelig i væe bok jeg leser i så jeg blir uskiker på va som er riktg =:-D
Palettcichlider vokter sitt revir om sant skal sies. Alt av små og store fisker får etter min mening klar melding fra hannen om "hvor skapet skal stå". Dette er min erfaring me P.C. Finnes vel sikkert individuelle avvik fra hva jeg som enkeltperson har erfart. Lykke til videre!!
Postet 28.06.08 kl 18:26
Inaktiv bruker
takk for svaret =
Postet 28.06.08 kl 18:30