En ting som irriterer meg med akvastabil (side 2)

Dyrego har tydeligvis ikke rukket å legge inn akvariene i sin nye nettbutikk.
Men om du prøver de sidene som ligger i googlebufferet her:
http://www.google.com/search?hl=no&client=opera&rls=nb&hs=MPG&q=+site:nettbutikk.dyrego.no+elos+120+dyrego
Så får du en idè om hva de koster samt mål på karene.
Her er et lite tips til dere som sliter med ulyd på topplokket på Akvastabil karene, jeg har selv en del av disse akvariene og bruker matfett i sprayform!

Har også brukt Eheim sin silikon til pakninger (Den som følger med når en kjøper ny pumpe fra Eheim).

Begge deler er like gode utfra mine erfaringer, så her er det ingen knirking.
Noen som har sett det nye karret fra eheim da, det som buler ut? Så de har det på maxi zoo i tønsberg, utrolig fint kar og med innebygd pumpesystem. Hvis dette pumpesystemet er noe i nærheten av de vanlige eheimpumpene, vel da kan jeg godt tenke meg å kjøpe ett sånt til å ha i stua når en kjøper hus.

Vet det er en tråd om det akvarie, men jeg finner det absolutt ikke igjen.
Er det det Eheim MP greiene? Som nesten ser ut som en kule og er svindyrt for bare 300 liter eller no. Tok en kikk inni et slik et og det var forunderlig nok ikke et eheim som satt i som filter. Tror det var JBL. Men innsuget og utblåset var fint plassert i en flat boks midt i akvariet. Lett da å dekke til med innvendig bakgrunn.

Syns de var stilige og designfulle men det kan vel finnes en hindring i pris her? Fant et som kosta 10.000,- på tilbud og normalpris var 14.999,- og dette kan jeg vel ikke si klart om har vanlige butikkpriser eller om di er noe billigere.
Venter man noen år til nyheten har lagt seg, vil nok prisen synke en god del.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap