Fått meg valp! :) (side 2)

vegar haugerud
je savner hunden min, han døde dagen jeg kom hjem fra danmark, han ble påkjørt i sverige, moren min bor i sverige kjønenr du, så hadde han kommet seg løs.. så hadde han løpt ut på veien.. å vips.. ingen hund mere..

For en nydelig hund! Uff, det må være ubeskrivelig hardt å miste en hund på den måten..
Hellandussen for et nydelig liten vesen

Jeg blir akutt valpesyk av slike bilder, sukk, skulle egentlig ha en ny en sommer men så skar det seg , og jeg mistet en istedenfor

Men jeg har to nydelige prinsesser da

Masse kos med valp. Dere er heldide
Carroo
[QUOTE=Kjetilv]Så nydelig :) Biter han på alt hele tiden? for det mener jeg å huske at vår gjorde i fjor :P

Blir nok en del av det ja Hihi.
Valpetenner er skarpe :-P Men det hjelper å brette leppa hans under tennene når han biter på mennesker, da skjønner han at det gjør vondt å bite
Eller man hyler AUUU som en valp., og straks avbryter leken.
Det hjelper også veldig å snu ryggen til, særlig hvis man sitter/ligger, det er en veldig klar beskjed til ham om at du vil være i fred.
Hun mener jeg
Skal dere ha valper på henne?
det beste å gjøre om en valp liker å bruke tennene for mye er å kutte ut leken umiddelbart om han/hun begynner.
Selv unngikk jeg røff lek og oppmuntret lite til lek inne i huset.
Pga størrelsen på bikkjene mine og små tantebarn ville det vært upraktisk med to store hunder som raste rundt på gulvet her hjemme i tenårene
(det ville vært litt av et syn)

Kjetilv
Hun mener jeg ;) Skal dere ha valper på henne?

Det er vel greit for hunden å først få bli voksen selv, gjennomgå diverse sjekker og godkjenninger og finnt ut at den er en særdeles god representant for rasen før man bestemmer noe sånt eller?
Vipsen
[QUOTE=Kjetilv]Hun mener jeg ;) Skal dere ha valper på henne?

Det er vel greit for hunden å først få bli voksen selv, gjennomgå diverse sjekker og godkjenninger og finne ut at den er en særdeles god representant for rasen før man bestemmer noe sånt eller?
Vipsen
[QUOTE=Kjetilv]Hun mener jeg ;) Skal dere ha valper på henne?

Det er vel greit for hunden å først få bli voksen selv, gjennomgå diverse sjekker og godkjenninger og finnt ut at den er en særdeles god representant for rasen før man bestemmer noe sånt eller?

En VELDIG god ide vil nå jeg si
iDuddits.
mye ga du for den?

Vi har henne på fôr, så vi fikk henne. Om man skal ha en golden retriever valp, ligger prisen på 9 - 10 000.

Nei, blir nok ikke noen valper på henne.

Hun har heldigvis skjønt at man ikke skal bite så alt for hardt. Bruker fler av metodene som allerde er nevnt .

Så de ligger på samme som tollerne da. Hmm, får lete videre etter kjæreste til Balder jeg da :P
Carroo
[QUOTE=iDuddits.]mye ga du for den?

Vi har henne på fôr, så vi fikk henne. Om man skal ha en golden retriever valp, ligger prisen på 9 - 10 000.

Nei, blir nok ikke noen valper på henne.

Hun har heldigvis skjønt at man ikke skal bite så alt for hardt. Bruker fler av metodene som allerde er nevnt .

hun er ihvertfall til å spise opp hannhunden min som elsker å se på tv og bilder på pc'en falt helt i staver for henne ;-P
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap