Jeg er nyskjerrig. hva skal til for å bli moderator? (side 2)

2nelise
Så, hva skal til for å bli moderator?


De fleste grunnene er nevnt.
Men å fòre Hållger med sjokoladekake jevnlig er ett pluss hvis man har slike ambisjoner

Synes vi pr tiden har nok moderatorer, og jeg synes teamet dekker et bredt spekter av personligheter og kunnskapsområder.
Som nevnt er det til tider en noe utakknemlig jobb, heldigvis er vi et godt team som backer hverandre og er enige.
Så selv om et svar eller tilsnakk kommer fra en enkelt moderator er det med hele gjengen i ryggen man uttaler seg.
Det synes jeg er greit å få fram hvis noen tror at enkeltmoderatorer kan drive personlig vandetta mot medlemmer
Å være moderator er mye jobb, mye morsom jobb, men likevel krevende!

Det er mye mer enn de postene som blir produsert. Det er i tillegg vedlikehold, intern kommunikasjon og planlegging. Har erfaring som moderator fra flere andre forum.

Vil benytte anledningen til skryte litt av moderatorteamet her på Akvaforum. Dere er tilgjenglige, følger godt med, og har de sosiale antennene som skal til får å lage et godt forum.
Men dette er jo kjempebra! Nå har vii jo fått greie svar.
Det som jeg savner på denne siden er en linke til: Hva er AF, hvem er vi. etc.
Dere skjønner hva jeg mener
Står litt under Om akvaforum her nederst på siden.
2nelise
Det som jeg savner på denne siden er en linke til: Hva er AF, hvem er vi. etc. Dere skjønner hva jeg mener :-)


Det finnes Du finner det her.
mona o
Det finnes :-) Du finner det [URLBLOCK1].


Kanskje det hadde vært en idè å oppgradere den siden? Det som står der stemmer jo ikke helt...
mona o
Det finnes :-) Du finner det [URLBLOCK1].


tender
Kanskje det hadde vært en idè å oppgradere den siden? Det som står der stemmer jo ikke helt...


Det er ikke jeg som har laget informasjonen, så hvorfor siterte du meg og spør meg om det? En mail til moderatorteamet hadde vært bedre
Du misforstår nok litt Mona. Jeg spurte ikke deg. Jeg siterte til linken som var lagt ut (i dette tilfellet, av deg), og påpekte at siden ikke hadde korrekt informasjon. Hverken mer eller mindre
Ja, jeg synes det var litt rart Du pleier normalt ikke være i halvsvime, men er særdeles oppegående, Tender! *hehe*
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap