For til tropheus duboisi (side 2)

Søk på "sprirulina malawi" på ebay, rimelige og gode alternativer der.
eks".OCEAN NUTRITION SPIRULINA FLAKES 70G MALAWI MARINE ca 70 kr med frakt.

Har bestilt meg HIKARI CICHLID EXCEL MED PELLET 250G FISH FOOD MALAWI til 80 kr med frakt, under halv pris av webzoo.
ebay er en god venn! Ocean nutrition har jeg brukt med godt resultat. Jeg vil nok sette osi spirulina forran o.n. , uten å ha en ordentlig grunnlag for uttalelsen.. Begge forene er uansett "top of the line"

Kjøpte nettom 5 kg New life spectrum for for 700,- i statene. Pris i svergie er 2400,- Det er over tre ganger dyrere! Den lave dollaren er jo som bestillt for oss akvarister som handler fra statene
A ha! Da skal jeg også prøve meg på Ebay. Ha kjøp for fra Tyskland og det koster skjorte. Ja, det er mange for som er bra, for de beviste.
badat
A ha! Da skal jeg også prøve meg på Ebay. Ha kjøp for fra Tyskland og det koster skjorte. Ja, det er mange for som er bra, for de beviste.

Jeg kjøpte ikke nlsen på ebay, men av denne fyren.. Kjenner godt til han, og han er kjapp som pokkeren! Sente mitt dagen etterpå..

Sjekk ut denne butikken i Hong Kong.. Der er det rimelig!

Et ebaysøk på fish food gir meg 1700 treff, et søk på aquarium og du får over 22000 treff. Kjeder du deg? ikke nå lenger
Hei Trygve
Har du andre tropheus arter en duboisi?
Vibsi
Hei Trygve :) Har du andre tropheus arter en duboisi?

Hei og hopp

Jeg har ikke Duboisi nå, og det er ganske lenge siden jeg hadde dem.
Føler meg ganske gammel nå. For det var vel på begynnelsen/midten av nittitallet eller deromkring.

Hadde også noen Moori, husker ikke hvilken variant, men mener den ble kalt "grønn" ett eller annet. Men navnet kan godt ha endret seg siden den gang.

Den største tabben jeg gjorde var forøvrig å bruke samme innredning som jeg tidligere hadde hatt til Malawi (steinrøys som gikk fra bunn til topp over det meste av bakveggen.).

Jeg hadde dem inntil de alle døde mens jeg var bortreist noen dager mens det var hetebølge som hadde fått temperaturen opp i 35-36 grader ellerno...
Hvorfor var det å bruke samme innredning/bakgrunn en stor tabbe, Trygve?
(nysgjerrigpetra spør og spør
mona o
Hvorfor var det å bruke samme innredning/bakgrunn en stor tabbe, Trygve? (nysgjerrigpetra spør og spør :-)

Glemte å få med at jeg forandret på det da jeg fant ut at det var en tabbe.

Grunnen er at de er veldig territorielle, og istedet for å dele opp "klippen" i flere deler, vil det være en hann som finner ut at han er sjefen, og skal ha hele klippen for seg selv. Da blir det unødvendig mye jaging.

Dersom det istedet er en liten haug eller tre, og disse er adskilt med sand, vil det kunne være flere territorer. Sammtidig blir det et mindre "kritisk område" der alfahannen bare må holde andre hanner unna.

Med "steinveggen" vil en underordnet hann gjerne bli presset til å holde seg helt oppe i et hjørne, med en liten haug vil den samme hannen gjerne kunne holde seg litt unna røysen for å unngå mobbing.
Tilfeldig bekjentskap
© CW038 legger egg
Reklame for plussmedlemskap