60l akvarium fra europris (side 2)

litt rart om de bare har satt ned prisen i en butikk?
men pleier ikke kampanje avisa dems å komme på tirsdager?
Aggi
Og hvilken var det? :)

z0nic
Dette gjelder iallefall på EuroPris på [I]Midttun i Bergen[/I].

Sterud
litt rart om de bare har satt ned prisen i en butikk? men pleier ikke kampanje avisa dems å komme på tirsdager?

Hos meg pleier den å komme mandager, men av en eller annen slags grunn fikk jeg den ikke i dag, så sjekket på europris.no istedenfor. Det er ingen akvarier i kundeavisa for uke 39 som ligger ute på den siden i alle fall. :/ Æsj, der forsvant løsningen min til en billig sump. :/
Judosola
:)

Ok, takk. Så det ikke i farten.
Søren.. da blir jeg nødt til å lette på ræva å stikke på europris å sjekke selv..
Husk europris policy
Sitat fra kundeavisen til Europris.

"Ikke fornøyd med varen? Pengene tilbake!
Skulle kunden angre et kjøp skal kunden ha full bytte- og returrett mot kvittering innenfor en periode på 30 dager.
Bytte- og returretten gjelder uansett, og uavhengig av grunnen for at kunden ønsker å returnere varen. Forutsetningen er at varen er komplett. Bytte- og returretten gjelder ikke film, spill, musikk eller undertøy."

Mvh
Terje
Sterud
Søren.. da blir jeg nødt til å lette på ræva å stikke på europris å sjekke selv..

Uff, slitsomt det greiene der. Å bevege seg altså.

Jeg prøver å lære opp min sønn til å gjøre slike ting for meg, skjønnt, han er bare 4 år foreløpig... Han er flink å skifte DVD-plater og å hente kalde drikkevarer i kjøleskapet når det er fotball på TV da, så noe har jeg jo gjort riktig
z0nic
[QUOTE=Sterud]Søren.. da blir jeg nødt til å lette på ræva å stikke på europris å sjekke selv..

Jeg prøver å lære opp min sønn til å gjøre slike ting for meg, skjønnt, han er bare 4 år foreløpig... Han er flink å skifte DVD-plater og å hente kalde drikkevarer i kjøleskapet når det er fotball på TV da, så noe har jeg jo gjort riktig

Gleder meg til jeg får unger jeg^^,
Var innom Europris i Åsane på fredag. Der hadde de tre forskjellige størrelser.

Det minste kostet 399.- Så det er godt mulig at det er en feilmerking. Ellers er det nok fordi de ligger vegg-i-vegg med en akvariebutikk.
Skulle ikke forundre meg om netthandelen begynte å selge disse karene. Dere har vel lagt merke til at mange av varene på Europris er identiske med varene på netthandelen? :O
Forresten... Kan det være [URL=http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=NR&c=248095+*+248096&t=temartic_e&userid=zOyLsdxu8UpgtDw432VWCwZ0WvE88MvmhIU]disse [/URL]rørene som er i Hailea-karene?
Tenkte på det samme som Aggi. Om det er vanlig straight pin sokkel (fire tapper på rad) i Haileakarene, så burde vanlige straight pin power compact lysrør (slik som Interpret sine rør) kunne brukes (finnes også i square pin versjoner, har dog ikke sett disse utenfor Amerika). Beklager engelsken, vet ikke hva riktige ord for disse begrepene er på norsk.

edit: er det disse som kalles PL-lysrør her?
Trygve Lillefosse
Det minste kostet 399.- Så det er godt mulig at det er en feilmerking. Ellers er det nok fordi de ligger vegg-i-vegg med en akvariebutikk.

Hm... Europris på Midttun er vegg i vegg med Midttun Zoo....

Mulig "veggiveggmeddyrebutikk" er en rød tråd...rettesnor...eh.... kanskje derfor ja...

Sterud
[QUOTE=z0nic][QUOTE=Sterud]Søren.. da blir jeg nødt til å lette på ræva å stikke på europris å sjekke selv..

Gleder meg til jeg får unger jeg^^,

Morsomt med unger, morro å lage de også... spørs om noe stort oppdrett er noe å satse på dog, det holder kanskje med et par

Skal ikke bare et vannbytte til for å holde de i godt humør nemlig........
Aggi
Forresten... Kan det være [URL=http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=NR&c=248095+*+248096&t=temartic_e&userid=zOyLsdxu8UpgtDw432VWCwZ0WvE88MvmhIU]disse [/URL]rørene som er i Hailea-karene?

De ligner veldig, men de som er montert i karet er på 24W.

Jeg skal se om jeg kan få demontert mine en dag, og evt sjekket i en sjappe om det er noe som kan oppdrives.

Edit: disse fra Biltema ligner også noe...
Gikk innom siden med medlemsakvariene hvor det første på listen, 'Hailea', tilfeldigvis har et bilde av lysrøret. Så vidt jeg kan se er dette et vanlig fire pins/straight pin/PL/kompaktlysør som det burde være enkelt å få fatt i.
Ja, det ligner. Men antall watt og farge er ulikt, da. Litt kjipt om man bare får tak i 11w her. Men det må vel kunne gå an å få tilsendt reserverør direkte fra hailea.com?
Aggi
Ja, det ligner. Men antall watt og farge er ulikt, da. Litt kjipt om man bare får tak i 11w her. Men det må vel kunne gå an å få tilsendt reserverør direkte fra [URLBLOCK1]?

Får dytte oppi noen fisker som liker litt dunkel belysning da
De fleste fisker tåler/liker å ha det litt dunkelt.. Det er verre med plantene. Men javamose og javabregne vil nok klare seg supert. Anubias også...
hmmm ikke akvarier å finne i vår butikk....(snufs)
Tilfeldig bekjentskap
© Kristian Hennig
Reklame for plussmedlemskap