Vurderer å skaffe meg noen tropheuser (side 2)

prøvde og få kjøpe noen av lundblad sine voksne men det var vist helt ikke tema en gang. han ville i grunn egnetlig ikke snakke om det. han hadde jo bare yngel så har 10 stk yngel fra han. se hva de blir til, de har begynt og farve ut nå ser ut som om de blir veldig bra.
Boonyarit Amundsen
Nope, planen var å ha de i stua, men gikk heller over til malawi. Får vente til garasjen er ferdig så tror jeg jeg skal få plass til noen.

Malawi?? Har ikke du tusenvis av dem allerede?! Ja, du får lykke til med ombygging. Det er litt av et prosjekt du holder på med. Du får si fra når tropheustiden er inne. Det blir kanskje en ny tropheusavdeling i garasjen?!
badat
Malawi?? Har ikke du tusenvis av dem allerede?! Ja, du får lykke til med ombygging. Det er litt av et prosjekt du holder på med. Du får si fra når tropheustiden er inne. Det blir kanskje en ny tropheusavdeling i garasjen?!

Hehe, jo
Ihvertfall fra i går. Har over 700stk gående her nå, litt av et syn. Hvis det er noe som kalles sild i tønne, så er det det jeg har.

Ville ha noen fargerike fisker og lite stell, da jeg ikke har så mye tid til overs, så da passer jo malawi ganske bra.

Blir nok ikke ferdig med garasjen i år, så jeg kommer til å fortsette neste år, det viktigste er å få det tett, sånn at jeg kan ha det lunk inni der.

Ps. de 700 malawiene går ikke i 530litern i stua, for de som måtte lure.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap