Angående demontering av ødelagt lysrør - europriskar (side 2)

Lus til et akvarium er såpass dyrt, at jeg vil tro det regnes som en mangel dersom det går så fort. Særlig dersom det er vanskelig å få tak i slike rør.
Plantekarentusiaster pleier å bytte sine planterør etter ca 6 mndrs bruk, lenge før det er forventet at de ryker. Dette er fordi lyskvaliteten blir redusert etterhvert.
Og her stiller europris med 30 dagers bytte/returrett uansett grunn svar på ting får man om man gidder å lete litt:P

Så om det stemmer at de kommer på tilbud til uka skal jeg jaggu reise ned med det jeg har kjøpt og få byttelapp og kjøpe to til prisen av ett..
altså det er selvsagt klart at et lysrør varer lengre enn 30 dager, men poenget mitt er at få butikker er "snille" og de prøver å bruke hva som helst som en forklaring på at de ikke kan erstatte en vare. Nå siden europris er en kjede, så går det som regel bra. Men mange private butikker hadde nok ikke gitt det erstatning på det.

Dette snakker jeg etter erfaring.
Dammed
altså det er selvsagt klart at et lysrør varer lengre enn 30 dager, men poenget mitt er at få butikker er "snille" og de prøver å bruke hva som helst som en forklaring på at de ikke kan erstatte en vare. Nå siden europris er en kjede, så går det som regel bra. Men mange private butikker hadde nok ikke gitt det erstatning på det. Dette snakker jeg etter erfaring.

Da er du en blautfisk:P neida..hehe! Men ser den, har vært i mange krangeler med butikker om varer som ikke holder mål. Men jeg gir meg ikke, har jeg betalt så skal det pokker ta meg fungere lenger enn en måned..
nå sukker de bare tungt i kassen om jeg kommer tilbake og gidder ikke å krangle mer med meg, de vet at jeg får vilja mi tilslutt uansett:P
hehe neida. Jeg pleier å stå på mitt, men likevel noen ganger så nekter de. Og mange ganger så er det ikke verdt å krangle med folk, gidder ikke å diskutere en gang hvis det er snakk om 30-40kr.

Kommer f.eks. aldri til å glemme da faren min stå og pruta i 20 min på en taxitur hjem når vi var i Tyrkia. Han fikk pruta det ned rundt 25-30%, men vi lo ganske bra når vi fant ut at han hadde brukt 20min på å spare 10kr. hehe.

Men det skal nok gå bra om du bare peser litt i kassen og lager litt bråk rundt deg, jo mer du gauler jo enklere går det som regel. hehe.

Dammed
Kommer f.eks. aldri til å glemme da faren min stå og pruta i 20 min på en taxitur hjem når vi var i Tyrkia. Han fikk pruta det ned rundt 25-30%, men vi lo ganske bra når vi fant ut at han hadde brukt 20min på å spare 10kr. hehe.

*ler* kjenner meg igjen der:P svigers gjorde det samme i tyrkia i fjor.. Ble så flau at jeg leide meg scooter for resten av uka:P
Jeg skal høre med dem. Desverre å tror jeg det koster litt å få nytt rør, for jeg har aldri sett den typen før.
Fikk positiv respons fra butikken. Kunne ta med lysrøret, og hvis de ikke hadde den sorten så kunne de ta fra ett av de andre karene.

så da krysser jeg fingre og håper de er like greie når jeg kommer frem.

resultat legges ut her senere.

håper fisker og planter er i god form
Så bra=) Da ordna det seg likevel
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap