Får ikke ned nitratet. (side 2)

men vil 25 mg/l nitrat ta knekken på reker?

vil f.eks 20L eller 40L oppgradering være veldig lurt her?

Vil jo at di skal kose deg
Det kommer nok litt an på hvilke reker det er snakk om. En del av dem er til og med mer ømtåelig når det gjelder kvaliteten på vannet enn de fleste fisk. For mest ro i sjelen så hadde det kanskje lønnet seg å oppgradere størrelsen litt. Jo mindre karene er jo hurtigere går det galt. Kort sagt så gir større akvarium mer vann å fordele belastningen på.

Om det er reker som formerer seg, og de trives, så vil dette du har bli ganske fullt på kort tid uansett
Tante Astrid
Det kommer nok litt an på hvilke reker det er snakk om. En del av dem er til og med mer ømtåelig når det gjelder kvaliteten på vannet enn de fleste fisk. For mest ro i sjelen så hadde det kanskje lønnet seg å oppgradere størrelsen litt. Jo mindre karene er jo hurtigere går det galt. Kort sagt så gir større akvarium mer vann å fordele belastningen på. Om det er reker som formerer seg, og de trives, så vil dette du har bli ganske fullt på kort tid uansett ;)

Det er snakk om kirsebærreker.

Blir det for fult så har jeg ett større kar jeg kan ha endel oppi
De regnes vel med blant de mer hardføre artene så det går forhåpentligvis bra. De regnes også som en av de artene som formerer seg fort
Tante Astrid
De regnes vel med blant de mer hardføre artene så det går forhåpentligvis bra. De regnes også som en av de artene som formerer seg fort ;)

Jeg håper det ordner seg, bytter etpar liter hver dag. Men så idag at det hadde dødd en.

Får se angående større kar.
Uheldigvis ikke bare jeg som bestemmer
Tilfeldig bekjentskap
© Elizabeth Sandvær
Reklame for plussmedlemskap