- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Kalahr's sneglemani (side 2)
Kalahr's sneglemani (side 2)
Postet 02.10.08 kl 08:30
Postet 02.10.08 kl 08:41
Postet 02.10.08 kl 08:46
Postet 02.10.08 kl 11:57
Endret: 02.10.08 kl 11:58
Postet 02.10.08 kl 12:06
Postet 02.10.08 kl 12:13
Nå er det lagt ut bilder på "snegleakvariet" ^^ bortsett fra 2 stk. som jeg tenkte kunne falle i smak her i stedet.
Han spiste bare i midten av agurken, selv om jeg hadde skjært vekk alt det harde rundt XP
Også tok han seg en tur i jungelen, javamosen, og gravde seg dypt inn. xD Et øyeblikk så det ut som om han hadde satt seg fast, men han bevegde seg hele tiden ^^
Han spiste bare i midten av agurken, selv om jeg hadde skjært vekk alt det harde rundt XP
Også tok han seg en tur i jungelen, javamosen, og gravde seg dypt inn. xD Et øyeblikk så det ut som om han hadde satt seg fast, men han bevegde seg hele tiden ^^
Postet 02.10.08 kl 12:51
Endret: 02.10.08 kl 12:52
T.t
Jeg har dessverre ikke giddet å lage video av agurkspisingen ennå.. Hvis jeg ikke er for lat, kan jeg sikkert legge inn filene på data og ha det litt gøy med å sette dem sammen i morgen, eller.. i dag blir det vel XP
Har skiftet vann i akvariet i dag også.. eller, i går.. og til tross for at varmekolben er av, har ikke vannet skiftet temperatur.. Jeg hadde jo selvfølgelig en bøtte vann som hadde stått over natten, men det var ikke nok vann i den til å komme opp til minimumsmerket.. =\ så jeg tok litt vann i et litermål og fylte opp. Ribbentrop våknet av vannskiftet, men det gjør ingenting for jeg bestemte meg for å gi ham en bit agurk på det tidspunktet. Det koste han seg skikkelig med, og jeg fikk filmet uten å bruke den lille lykta som lyser lilla ^^
Har skiftet vann i akvariet i dag også.. eller, i går.. og til tross for at varmekolben er av, har ikke vannet skiftet temperatur.. Jeg hadde jo selvfølgelig en bøtte vann som hadde stått over natten, men det var ikke nok vann i den til å komme opp til minimumsmerket.. =\ så jeg tok litt vann i et litermål og fylte opp. Ribbentrop våknet av vannskiftet, men det gjør ingenting for jeg bestemte meg for å gi ham en bit agurk på det tidspunktet. Det koste han seg skikkelig med, og jeg fikk filmet uten å bruke den lille lykta som lyser lilla ^^
Postet 05.10.08 kl 01:06
Postet 05.10.08 kl 02:15
^^
Alltid gøy med snegler
XP Jeg skal hilse ham og si at du syntes han er søt. Da blir han nok glad =D
XP Jeg skal hilse ham og si at du syntes han er søt. Da blir han nok glad =D
Postet 05.10.08 kl 03:55
Postet 05.10.08 kl 19:30
Postet 06.10.08 kl 04:39
Postet 06.10.08 kl 15:22
Ikke vondt ment
æsj rosa snegle! XP
lilla og hvit (2 forskjellige snegler) ^^ dèt er noe annet. =P
lilla og hvit (2 forskjellige snegler) ^^ dèt er noe annet. =P
Postet 09.10.08 kl 00:25
Kalahræsj rosa snegle! XP lilla og hvit (2 forskjellige snegler) ^^ dèt er noe annet. =P
Jeg hadde på følelsen at rosa ikke var fargen vettu, måtte bare erte litt. Ikke vondt ment. De er da søte. Syns jo denne lille rosa prinsessen hadde passet bra til ribbentroppen din da....men lilla dame er jo kult det også.
Postet 09.10.08 kl 01:31
Heidi Ingdal[QUOTE=Kalahr]æsj rosa snegle! XP lilla og hvit (2 forskjellige snegler) ^^ dèt er noe annet. =P
Jeg hadde på følelsen at rosa ikke var fargen vettu, måtte bare erte litt. Ikke vondt ment. De er da søte. Syns jo denne lille rosa prinsessen hadde passet bra til ribbentroppen din da....men lilla dame er jo kult det også.
WOW - for ein klar og flott rosafarge! Bestilte sjølv eit par rosa sneglar frå ei annonse på forumet, men desse er jo ikkje rosa i det heile tatt. Meir oransj-aktig, vil eg påstå. Gledar meg stort til du blir bra nok til å senda sneglar igjen, for desse var verkeleg flotte! Nydeleg lilla-farge også! :o)
Postet 09.10.08 kl 02:20
Miniskop[QUOTE=Heidi Ingdal][QUOTE=Kalahr]æsj rosa snegle! XP lilla og hvit (2 forskjellige snegler) ^^ dèt er noe annet. =P
WOW - for ein klar og flott rosafarge! Bestilte sjølv eit par rosa sneglar frå ei annonse på forumet, men desse er jo ikkje rosa i det heile tatt. Meir oransj-aktig, vil eg påstå. Gledar meg stort til du blir bra nok til å senda sneglar igjen, for desse var verkeleg flotte! Nydeleg lilla-farge også! :o)
Hei ja disse er veldig rosa, nesten ikke striper i de så fargen blir så utfyllende. Det kommer masse sånne.
Jeg syns ribbentroppen bør få seg en slik snegle kompis. Sulawesi fra indonesia.
Postet 09.10.08 kl 03:17
XP mente ikke å være diskriminerende mot rosa snegler, den var jo faktisk litt søt, men enkelte rosafarger er IKKE pene. Spesielt ikke på pudderdåser!
pudderdåser = bimboer
XD Jeg elsker rosafargen på håret mitt f.eks XP eller på babykjolen min som jeg brukte da jeg var lita ^^
(og for dere som ser bildet av kjolen: Nei, dere ser ikke feil! Jeg var ei lita blubbe XP Jeg får faktisk på meg den kjolen den dag i dag, uten å dra opp glidelåsen da.. XD)
pudderdåser = bimboer
XD Jeg elsker rosafargen på håret mitt f.eks XP eller på babykjolen min som jeg brukte da jeg var lita ^^
(og for dere som ser bildet av kjolen: Nei, dere ser ikke feil! Jeg var ei lita blubbe XP Jeg får faktisk på meg den kjolen den dag i dag, uten å dra opp glidelåsen da.. XD)
Postet 09.10.08 kl 14:12
Postet 09.10.08 kl 14:59
Postet 09.10.08 kl 15:07