Kan man få tak i maneter i norge? (side 2)
Okei, folk har forskjellige meninger. Unødvendig diskusjon mener nå jeg.. En kan da putte hva søren en vil i sitt eget akvarie Nå sikter jeg ikke svaret mitt mot noen som helst, bare så det er sagt.. Jeg ble litt fasinert av disse manetene, og vurdere å prøve meg på det om det lar seg gjøre. Sånn er den saken
Postet 29.09.08 kl 23:31
AndieOkei, folk har forskjellige meninger. Unødvendig diskusjon mener nå jeg.. En kan da putte hva søren en vil i sitt eget akvarie:-) Nå sikter jeg ikke svaret mitt mot noen som helst, bare så det er sagt.. Jeg ble litt fasinert av disse manetene, og vurdere å prøve meg på det om det lar seg gjøre. Sånn er den saken:)
Ta en titt på linkene jeg la ut, står litt om maneter der
Postet 29.09.08 kl 23:36
Inaktiv bruker

mona oÆrlig talt.... hvor mange her inne har maneter i akvariene sine da???? Jeg fornærmet vel søren meg ingen ved å si det! Jeg skjønte hva du prøvde å si, men jeg fatter søren meg ikke vitsen. Kutt ut. [QUOTE=Trygve Lillefosse]Og jeg la til det med corydorasene for å understreke hvordan mange ser på corydoras. Ser du ikke sammenhengen mellom holdningen som ligger bak "hengende gyngende akvariesopper" og "støvsugerfisk" ?
Here we go again.
Postet 29.09.08 kl 23:41
Postet 30.09.08 kl 00:03
Postet 30.09.08 kl 00:04
Jeg søkte litt på Google for jeg ble nysgjerrig på hva disse svarte manetene egentlig var for noe. Svart er liksom en uvanlig farge for maneter, kan man si.
Men jeg visste ikke helt hva jeg skulle søke etter, så jeg søkte ganske enkelt på "black jelly fish". De treffene jeg fikk da, var mange div. skriverier om at man hadde funnet en "giant black jelly fish" på mange tusen meters dyp (!) og noen skriverier om noen mørkerøde som drev i land i California.
Men nedenfor videoen fra YouTube skriver han som la ut videosnutten at han hadde sett dem fra tid til annen på det lokale fiskemarkedet, og han bodde i Hong Kong.
Jeg hadde altså ikke hell med meg, men kanskje andre kan finne ut mer om disse svarte "soppene"
Men jeg visste ikke helt hva jeg skulle søke etter, så jeg søkte ganske enkelt på "black jelly fish". De treffene jeg fikk da, var mange div. skriverier om at man hadde funnet en "giant black jelly fish" på mange tusen meters dyp (!) og noen skriverier om noen mørkerøde som drev i land i California.
Men nedenfor videoen fra YouTube skriver han som la ut videosnutten at han hadde sett dem fra tid til annen på det lokale fiskemarkedet, og han bodde i Hong Kong.
Jeg hadde altså ikke hell med meg, men kanskje andre kan finne ut mer om disse svarte "soppene"
Postet 30.09.08 kl 00:21
Endret: 30.09.08 kl 00:27