Sosialt møte ved akvariet i bergen (side 2)

Helt i orden... Men vi som allerede har møtt hverandre trenger jo ikke flere beskrivelser, får jeg håpe...

Går ut fra at vi blir der en stund, og siden jeg har matvareallergier, så tar jeg med meg matpakke. Det er altså ingen ansatte på akvariet som har reagert på medbrakt mat tidligere, så dersom noen har samme problemet, så vet dere det.
Bumper igjen. Kanskje flere vil være med?
Litt for langt å reie til Bærgen da asså :P
Kjetilv
Litt for langt å reie til Bærgen da asså :P

hvis ikke det blir singelmøte da?:P
Kjetilv
[QUOTE=Kjetilv]Litt for langt å reie til Bærgen da asså :P

hvis ikke det blir singelmøte da?:PDet må nok være åpent for alle. ;P
Aggi
[QUOTE=Kjetilv][QUOTE=Kjetilv]Litt for langt å reie til Bærgen da asså :P

hvis ikke det blir singelmøte da?:PDet må nok være åpent for alle. ;P
aww
Kan jeg overlate bumpeansvaret til deg, Aggi, når jeg reiser på onsdag? Etter det er jeg litt usikker på når jeg kan være på nettet.
Jeg skal bumpe etter beste evne... Så sant jeg klarer å logge meg på nettet.
Kanskje vi skulle bumpe litt om morgenen også, sånn at vi kan få med oss noen dagaktive akvarister? ;P
Sikkert ikke sunt å bumpe kun på nattestid...?
Ser ut til at jeg og min 4,3/4 år gamle sønn kommer på lørdag.
Det høres jo bra ut...
Det er visst dukketeater klokken ett. Kanskje vi får skvist inn sånn at ungene kan gå dit?
Kjempeflott, Trygve! Jeg sitter og sjekker været for morgendagen, for å se om det kan bli snø over fjellet (har heldigvis lagt om til splitter nye vinterdekk i dag - men tenk så mye kjekk fisk jeg kunne ha kjøpt for de pengene!).
Aggi: Dukketeater er sikkert en fin avslutning. Regner med ungene er "mettet" til den tid.

Inger: Du får ha lykke til over fjellet. Burde gå helt fint med nye dekk og greier.
Ja, håper du får en fin tur over fjellet, Inger Anne. Her i Bergen er det regn og vind. Velkommen til det våte element..

Ps.. Så at denne tråden er postet i off-topic... Burde den ikke vært i hva skjer?
Jeg postet denne under off topic, fordi dette er en særdeles uoffisiell samling, altså ikke i forbindelse med noen forening/klubb.

Nå er det avreise om en time. Vi sees i Bergen!
Hadde jeg bare hatt tid skulle jeg tatt turen!
Da er jeg vel framme i Bergen i hvert fall. Og utrolig nok er det sol i dag. Men etter alt regnet i går, så fortjener jeg det. Vi sees på lørdag, folkens!
Åneida! Det er ikke utrolig med sol. Det har vært så mye fint vær både i sommer og i høst at vi er blitt aldeles bortskjemt. :P

Når passer det forresten å hente karet? Hvis du vil ha begge, så må du vente med å hente til lørdag kveld, eller søndag kveld. Det skal tømmes i forbindelse med pakking til auksjonen, og det må jeg sikkert gjøre lørdag kveld. Send meg en sms når du vet mer.
Oi! Nå glemte jeg nesten å bumpe litt før jeg går og legger meg... :O
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap