Det ble ikke tett:( (side 2)

Buskiz
Hehe takker og bukker. Var litt mye og gjøre hjemme så sender en melding nestegang jeg skal oppover. Skjønner godt at man ikke får med seg alt da man besøker Aquamanis, så mye å se på og så billig...hehehe Nei gjør hjemmeleksa di så blir det nok bra... Leksparet har det bra??

Kanskje like greit, vet ikke om jeg hadde taklet det om noen hadde begynt å synge "seier'n er vår" gitt..hehe:P
nei, jeg vet.. ble så fasinert av Discusene at jeg ble helt borte..hehe
Blir nok full demontering av ramme og kar i morgen formiddag tenker jeg, så det blir vel saker
De har det bra vil jeg tro Spiser og koser seg fælt om dagen..hehe Hunnen fikk en guidet tur i hula av hannen her om dagen, men det ble nok ikke noe på'n gitt.. Har laget flere huler sånn at de kan få litt flere valg muligheter, så da er det bare å krysse fingrene:O)

Hvordan går det med nykomlingene dine da?
Nei søren, nå gikk avsporings alarmen her..hehe!:P
tulladi
bare ta på til du skjems ;-)

hehe! Det skal jeg love deg..! En tube på hver fuge.. Blir det ikke tett denne gangen fyller jeg skiten med diesel og kunst gjødsel og knipser en fyrstikk bortpå:P
Tom Kristiansen
[QUOTE=Trygve Lillefosse]Ikke tenk på det med siliconen. Det er ikke der feilen ligger. Enten har det ikke vært rent nok, ikke blitt lagt godt nok på, eller blitt belastet/flyttet før det har vært tilstrekkeligt herdet.

Selvfølgelig må han også tenke på silikonen! For alt vi vet så kan akkurat den tuben han har, være feilprodusert og ikke ha riktig feste evne på glass. For er ikke akkurat noe hokuspokus å resilikonere kar om man har skrapet vekk all silikon og vaska nøye med aceton eller isopropanol.

Var kanskje litt uklar, tenkte selvsagt på det at siliconen var kjøpt på Claes Ohlson. Det har ikke noe å si hvor den er kjøpt, så lenge det er riktig type uten gift.
Tilfeldig bekjentskap
© Rolf H Dahl 2014
Reklame for plussmedlemskap