Hva skal jeg gjøre ang otto'er? (side 2)

Går det bra med ungene? Er endelig på beina igjen, så smått. gikk litt tregere og en smule tyngre enn jeg hadde fått forespeilet, men antibiotika er supre greier, når det er det man trenger.. :p Slapp de 4 små L-333 i et kar sammen med 4 coryer, har ikke sett dem siden Men, nå er det en krinklete rot og en god haug javamose oppi der også, så man kan vel ikke forvente annet. Får fore som om de er der, alltids noen andre som spiser, sånn at det ikke blir liggende rester. Går det bra med dine? Ser du mye til dem?
Inaktiv bruker
Heisann

Det var godt å høre, er ikke bare bare når det ikke går som fårventet.
Rekerkaret begynner å bli veldig fint nå. Takker for det voldsomme antalle med reker jeg fikk Har laget en mosevegg som bakgrunn, lagt oppi luftfilterboksen pga den pene javamosen( men bruker ikke luftpumpen ). Føler også at karet er så stabilt nå at jeg vil ta ut fluval 2'en snart og bare bruke det innvendige filteret, men er ikke helg sikker på om det er godt nok men har tatt endel filtervatt fra 112 liters filteret. Kommer bilder av karet snart så det er bare å slenge inn en kommentar da.
hehe, ang. L-333'ene så må jeg smile en del visste ikke at dem var såå sky:P
hvis jeg leeter kan jeg se etpar av dem en gang i blant, men aaldri fremme i det åpne liksom. Litt skuffet der, da han jeg kjøpte dem av sa dem ikke var såå sky:P men men, artig når en får øye på dem
Får satse på at de venner seg til oss, etterhvert
Spørs nok på lysnivået. Kan være en fordel å lage et område som er mørkere for dem, men som du selv kan se dem i, hehe. Dvs. litt "tak".
Inaktiv bruker
får håpe det, di er jo råkule

men ser di noe bevegelse av meg så støkker dem til og gjemmer seg ennda mer:P
Inaktiv bruker
Hva förer dere ottoene deres med? noe spesielt
den virkelig setter pris på?
Se innlegg nr. 15 i denne tråden.
Inaktiv bruker
Beklager FEW, så ikke dette inlegget ditt. takker

Skal gi dem litt agurk etterpå
Nå ligger di i posen å koser seg
Samme hvor mye man etterfyller med squash og agurk så er de avhengige av nok alger. Jeg sleit med å holde mange i live i lengden pga. det. Nå har akvariet mitt en solside, der er ottoen ofte og gnafser.

Så alger er nok det beste foret du kan gi dem, og ingen svingninger i vannverdi.
Inaktiv bruker
Ja, men jeg har bevisst vært sløv ang algefjerning i akvariet så jeg tror nok det skal være plenty med alger
Inaktiv bruker
tar den brune trådalge ting?
Inaktiv bruker
Da var otto'ene oppi karet
Ottoer tar ingen "harde" alger. Alt du får av glass/bakgrunn med å ta på de svakt med fingeren tar ottoen av grønne og brune alger.
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap