Melde meg ut! (side 2)

Tom Kristiansen
[QUOTE=tender][QUOTE=Tom Kristiansen]HEHE Solvard er mann til info, og navnet til trådstarter står jo tydelige i profilen...nemmelig Mimi Wikant

Jeg vet det Det var hele poenget mitt....

Mulig dette er sent for meg altså, men den skjønte jeg ikke....og poenget ditt var?

Om profilen er et nick eller navn er uvesentlig i denne tråden. Du refererer til trådstarter som et navn... og derfor er det forskjellig fra et nick? Du antar at noe så uvanlig som Mimi Wikant er et navn.... Derfor refererte jeg til Solvard som kvinne, for å understreke at en profil sier intet om person,kjønn eller navn. You see?
Litt info til deg så fins det faktisk ei som heter dette akkurat i Oslo, ta et søk på 1881.no. Så jeg vil nok tru at trådstarter faktisk heter dette og at det ikke er et nick. Folk har uvanlige navn vettø, ikke alle som heter ole olsen etc.:P
Det gjør det sikkert Men det er fortsatt totalt uvesentlig i forhold til trådstarters spørsmål... Hvordan melder jeg meg ut av AF! Om trådstarter har nick eller opererer under eget navn er da fullstendig uvesentlig?

PS: Selv heter jeg Podolski til etternavn, så jeg er godt kjent med "uvanlige" navn/etternavn
Tror ikke vi blir enige tender, men det er vel ikke så viktig heller. Det er jo hva trådstarter ønsker som er viktig og hun kan vel redgjøre for det selv.

Ha en fin natt
Man kan melde seg ut, men vanligvis ligger trådene og brukernavnet igjen. Dette er selvsagt for å unngå huller i forumet.

Nå ser jeg at det er minimalt med innlegg av trådstarter, så det er sikkert ikk noen krise dersom innleggene blir fjernet heller... Hvis innholdet i de få innleggene er standardspørsmål som tusener har spurt om før, så blir det neppe et tap. Verre er det om disse trådene er såpass spesielle at de blir flettet inn av flere tråder, og alt ser merkelig ut, og ingen skjønner sammenhengen i disse trådene.
Dette blir jo veldig komplisert dersom mange ber om å få gjort det samme. :S

Dersom det brukes ekte navn, ville jeg ha byttet dette til et annet nick, sånn at man slipper å bli googlet, i tilfelle inlegg og tråder ikke blir slettet.

Det er jeg helt enig med deg i Aggi - det letteste er å få gjort om navnet til et nick og la profilen stå.
Jeg har googla meg selv for lenge siden hehe...mye innlegg på AF har jeg skrevet fant jeg ut da:P
SolVard
Tror ikke vi blir enige tender, men det er vel ikke så viktig heller.

Absolutt! Det er legitimt å være enig om å være uenig
SolVard
det letteste er å få gjort om navnet til et nick og la profilen stå.

Det går imot AF sin oppfordring. Men det skal sies at de fleste oppgir sitt tidligere nick i signaturen i de tilfeller hvor man endrer profil.
tender
[QUOTE=SolVard]det letteste er å få gjort om navnet til et nick og la profilen stå.

Det går imot AF sin oppfordring. Men det skal sies at de fleste oppgir sitt tidligere nick i signaturen i de tilfeller hvor man endrer profil. Det er da tillat å skifte nick. Det er bare at det blir forvirrende dersom noen gjør det stadig vekk. Før kunne man skifte nicket selv, vet ikke om den funksjonen ligger inne fremdeles.
Jeg har selv skiftet nick, da jeg fikk hakeslepp over hvor mange treff jeg fikk på meg selv da jeg googlet.. Jeg har et unikt navn. Kan si det sånn at jeg nok er den eneste i verden med min kombinasjon av fornavn og etternavn. Derfor er det ikke gøy dersom noen misforstår humoren min og begynner å slå meg opp i telefonkataloger og så videre... :S
Jeg valgte å beholde humoren istedet for mitt fulle navn, eller var det feil?

Har også opplevd truende folk opp igjennom livet, og hvis noen av disse skulle snuble over navnet mitt, og finne på å google meg, så kunne de ha laget det temmelig ubehagelig for meg her inne. :S
Aggi
[QUOTE=tender]Jeg har selv skiftet nick, da jeg fikk hakeslepp over hvor mange treff jeg fikk på meg selv da jeg google

Har da aldri sagt at det ikke er tillatt? Nevnte bare at det går imot AF sin oppfordring

For å få slettet profil må det sendes mail til moderator. Kontakt oss via lenken helt nederst på siden.
Det er jo litt rart at AF lar folk bruke sitt virkelige fornavn og etternavn også da. Har aldri sett noe annet forum hvor det er vanlig. I alle andre forum jeg er medlem av MÅ man oppgi et kallenavn, og hvis man velger sitt fulle navn som kallenavn så er jo det greit nok, men å bruke fullt navn dersom man ikke oppgir et kallenavn, og å tillate at man ikke bruker et kallenavn er faktisk veldig merkelig.

Det første jeg gjorde da jeg ble medlem var å skaffe meg et kallenavn, jeg ville ikke at hvem som helst som kjenner meg skal kunne google navnet mitt og se alt jeg skriver i ethvert forum jeg er medlem av.
Mvjnz
Det er jo litt rart at AF lar folk bruke sitt virkelige fornavn og etternavn også da. Har aldri sett noe annet forum hvor det er vanlig. I alle andre forum jeg er medlem av MÅ man oppgi et kallenavn, og hvis man velger sitt fulle navn som kallenavn så er jo det greit nok, men å bruke fullt navn dersom man ikke oppgir et kallenavn, og å tillate at man ikke bruker et kallenavn er faktisk veldig merkelig. Det første jeg gjorde da jeg ble medlem var å skaffe meg et kallenavn, jeg ville ikke at hvem som helst som kjenner meg skal kunne google navnet mitt og se alt jeg skriver i ethvert forum jeg er medlem av.

Det må jo folk kunne velge fritt, om de vil ha nick eller bruke navnet sitt.
Nok lover og regler i Norge fra før.
Er ikke sikker på hvordan dette funker,jeg opplevde det vanskelig og unngå å oppnå medl.skap uten å oppgi navnet mitt først.Er ikke oppegående innen data og ble flau da navnet mitt kom opp som ny medl.- skitt au,det gikk lenge før jeg fant ut hvordan jeg kunne skifte.Det må være noe med åpnings-sida som gjør at mange kommer frem som nye medl.,med fullt navn.

Dette er ikke kritikk,ville bare fortelle hvordan jeg opplevde dette.
Jeg sa ikke at folk ikke skal kunne velge fritt, jeg sier bare det er rart at standard er å bruke folks fulle navn til de velger seg et kallenavn. Hva med folk som ikke er flinke med pc som ikke vet hvordan man velger seg et kallenavn?

Og hva hvis en av disse blir sporet opp av en eller annen galning som følge av at de ikke klarte å fjerne sitt virkelig navn? AF sitter jo vidåpen for søksmål her.

Jeg sa at dersom man vil oppgi sitt virkelig navn som kallenavn, så er det helt greit, men jeg synes man burde måtte oppgi et kallenavn når man registrerer seg, noe som er vanlig i ALLE andre forum jeg noensinne har vært medlem av.

Af er det eneste forumet med denne praksisen, og også det eneste forumet hvor jeg har sett ca halvparten av medlemmene bruke fullt navn.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap